پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۴۱۲
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۰
استاندار سمنان با اشاره به کمبود فضای آموزشی در استان سمنان گفت: خیران مدرسه‌ساز استان سمنان سال گذشته برای ساخت مدرسه ۱۴ میلیارد تومان متعهد شدند.

شعار سال: محمدرضا خباز ظهر سه شنبه در نشست شورای آموزش‌وپرورش استان سمنان اظهار داشت: بسیاری از مدارس استان سمنان فرسوده و یا تخریبی هستند بنابراین برای نوسازی این فضاها نیاز به حضور بیشتر خیران احساس می‌شود.

وی بر ضرورت تعامل و همکاری بیشتر خیران مدرسه‌ساز برای ساخت و احداث مدرسه و فضای آموزشی در استان تأکید کرد و گفت: خیران مدرسه‌ساز استان سمنان سال گذشته برای ساخت مدرسه 14 میلیارد تومان متعهد شدند.

استاندار سمنان با اشاره به همکاری و تعامل مناسب خیران مدرسه‌ساز در استان بیان کرد: در این استان تعداد زیادی مدرسه و فضای آموزشی به همت این خیران احداث‌شده که باید این مسیر خیر و نیکو ادامه پیدا کند.

وی به برخی مشکلات موجود در فضاهای آموزشی استان سمنان اشاره کرد و افزود: فرسودگی و تخریبی بودن فضاهای آموزشی استان یکی از مشکلات موجود در این استان است.

خباز با بیان اینکه سهم دولت برای ساخت مدارس در استان سمنان چهار میلیارد تومان است خاطرنشان کرد: خیرهای مدرسه‌ساز بیش از سه برابر اعتبار دولتی برای ساخت مدارس در استان سمنان را متعهد شدند.

وی عدم تخصیص بودجه استانی به برخی مدارس خیر ساز را دلیل تکمیل نشدن آن‌ها عنوان کرد و گفت: رفع این مشکل و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مدارس خیر ساز در دستور کار قرار دارد.

استاندار سمنان با اشاره به نفوذ برخی آسیب‌های اجتماعی در مدارس استان سمنان تصریح کرد: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه در مدارس اتباع غیر ایرانی در اولویت شورای آموزش‌وپرورش قرار گیرد.

وی اعتیاد را یکی از آسیب‌های مخرب در سطح مدارس دانست و اذعان کرد: اقتضای سن نوجوانان و جوانان در محیط مدارس سبب نفوذ این آسیب می‌شود و باید برای جلوگیری از آن اقدامی اساسی انجام داد.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 30 خرداد 1396، کد مطلب: 1441867:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین