پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۷۶۰
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان از رشد سه برابری اعتبارات استانی در خصوص بازسازی مدارس خبر داد.

شعار سالابوالفضل دربانی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با بیان اینکه اعتبارات استانی در خصوصنوسازی مدارسبا رشد بودجه سه برابری از هشت میلیارد تومان به ۲۴ میلیارد تومان رسید گفت : با تخصیص این اعتبارات امیدواریم بتوانیم نزدیک به ۲۰ هزار مترمربع از فضاهای آموزشی استان سمنان را به صورت مقاوم سازی بازسازی و به مدارس ایمن تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه ۳۸ درصدمدارس استان سمنانتخریبی هستند و با کوچکترین زلزله، حوادث بسیار ناگواری را خلق می کند، افزود: اولویت اعتبارات برای مرمت و بازسازی مدارس تخریبی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با بیان اینکه در حال حاضر ۷۵۷ کلاس درس در استان از سامانه استاندارد گرمایشی بی بهره هستند، افزود: همهمدارس استان سمنانطی دو سال آینده مجهز به سامانه استاندارد گرمایشی خواهند شد که تاکنون ۳۵۴ فضای آموزشی شامل دو هزار و ۲۸ کلاس درس از سیستم گرمایشی برخوردار شدند.

دربانی در ادامه تصریح کرد: از محل قیر رایگان ۵۹ مدرسه در سطح استان سمنان با متراژ ۶۷هزار متر مربع آسفالت و اعتباری نزدیک به ۹۰۰ میلیون تومان برای اجرای این امر منظور شد و همچنین بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان ایزوگام نیز در مدارس استان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه بیشتر مدارس تخریبی در حوزه بافت روستایی قرار دارد که برای مدارس روستاهایی با جمعیت خانوار پایین تنها راهکار هدایت دانش آموزان به سمت روستاهای مرکز است تا همه دانش آموزان بتوانند از امکانات لازم برخوردار شوند، افزود: باید برای ادامه تحصیل دانش آموزان در روستاهایی با جمعیت کمتر از ۱۰ خانوار در استان سمنان چاره اندیشی صورت گیرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار آذر 96، کدمطلب:۶۳۴۲۳۴۲، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین