پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۲۱۱
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان گفت: حدود 19درصد فضای کلاس ها بر اساس آیین نامه های موجود نیازمند مقاوم سازی، 14درصد تخریبی، و بیش از ۶۶ درصد مستحکم هستند.

شعار سال: محمد حسین سجاد افزود: شش هزار و 269کلاس نیازمند مقاوم سازی اند.
وی ادامه داد: به طورکلی برای رفع مشکلات مربوط به مدارس تخریبی، نیازمند مقاوم سازی مدارس دونوبته هستیم ضمن اینکه مدارس اجاره ای استان هم به 14 هزار و 468 کلاس درس نیاز دارند.
وی گفت: در حال حاضر دستور تخلیه 64مدرسه تخریبی در استان اصفهان صادر شده که از این تعداد برای 38مدرسه دایر در استان با توجه به قدمت بالای ساختمان مدرسه و امکان ریزش سقف، دستور تخلیه فوری صادر شده است و 13مدرسه هم فقط تا سال آینده مجوز موقت برای فعالیت دریافت کردند.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان با اشاره به اینکه پدیده فرونشست زمین در اطراف اصفهان در حال تشدید است، افزود: تخریب مدارس به علت وجود این پدیده در شهرهای حاشیه زاینده رود زودتر اتفاق می افتد به طوری که آمار مدارس تخریبی در شهرستان های فلاورجان، دامنه و پیربکران بیشتر مشهود است.
وی گفت: هشت طرح با زیربنای نه هزار و 31مترمربع و ۶۰کلاس جایگزین مدارس تخریبی شده و در سال تحصیلی 96-97 تحویل اداره کل آموزش و پرورش استان می شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ 23 دی 96، کد مطلب: 1989323: www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین