پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۴۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان گلستان گفت: 22 درصد از مدارس استان نیاز به بازسازی ، بهسازی و مقاوم سازی دارد که با همکاری بنیاد برکت 32 پروژه در مجموع 224 کلاس درس و با اعتبار 170 میلیارد ریال امسال در استان گلستان اجرا شده است.

شعار سال: عماد مخدومی در حاشیه افتتاح متمرکز مدارس برکت در گنبدکاووس، افزود: علاوه بر پروژه های بنیاد برکت ، 18 پروژه نیز با اعتبار نوسازی و خیرین تا ابتدای مهر امسال احداث و افتتاح شد و 50 پروژه نیز در دست اجراست تا در مهر سال آینده به بهره برداری برسد.


مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز گفت: امروز سه مدرسه برکت معلم شادکام ، مالک اشتر و بزرگمهر با 28 کلاس و مجموع اعتبار 37 میلیارد ریال افتتاح شد.

فرج الله رزاقی اظهار کرد: در شهرستان گنبد 150 مدرسه نیاز به بازسازی ، بهسازی و مقاوم سازی دارد که با افتتاح این سه مدرسه 147 مدرسه نیاز است.

وی با اشاره به همکاری بنیاد برکت به عنوان بازویی در کنار نوسازی مدارس آموزش و پرورش و ساخت چندین مدرسه در شهرستان تصریح کرد: علی رغم این همکاری و مشارکت ها نیاز شهرستان بیشتر از اینها است و از ظرفیت خیرین نیز با توجه به نگاه ویزه آنها استفاده شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما، تاریخ 4 آبان 96، کد مطلب: 45768:www.golestanema.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نفس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
0
0
دانش اموزان برای یادگیری بهتر باید در محیط مناسبی درس بخوانند و امیدوارم این شرایط ایجاد شود ن.ف۸۳
نصرت
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
0
خیلی از همین مدارسم با پول خیریه ساختن...
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین