پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۵۳۲
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه به تخریب و بازسازی یک سوم از مدارس استان اشاره کرد و گفت: 59 پروژه با 303 کلاس درس تا مهر‌ماه امسال در استان کرمانشاه به بهره‌برداری رسیده است.
شعارسال: مرزبان نظری پیش از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی که با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات نوسازی مدارس استان برگزار شد، اظهار داشت: دولت موظف شده است طی مدت پنج سال، سه میلیارد دلار بابت بازسازی مدارس سراسر کشور پرداخت کند که به هر استان براساس مقدار نیاز و تعداد پروژه‌ها، مبلغ خاصی تخصیص داده می‌شود.

نظری به تخریب و بازسازی یک سوم از مدارس استان اشاره کرد و گفت: از سال 92 تاکنون 106 پروژه آموزش وپرورش، ورزشی و کانون پرورش فکری در سطح استان به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه از بهره‌برداری 59 پروژه با 303 کلاس درس تا مهر‌ماه امسال خبر داد و گفت: با مشارکت خیران و نهاد‌های مختلف از سال 92 تاکنون 35 مدرسه با 158 کلاس درس به بهره‌برداری رسیده است.

وی سیاست سازمان نوسازی و تجهیز مدارس را رفع مشکلات خطرآفرین در مدارس به‌خصوص در مناطق روستایی دانست وافزود: تخریب و نوسازی مدارس خطرآفرین لازم و ضروری است.

نظری به تعمیر و بازسازی 40 مدرسه با 139 کلاس درس از ابتدای سال‌جاری تا‌کنون اشاره کرد و یادآور شد: به‌جزو یک مورد در شهرستان ثلاث باباجانی که نیازمند اعتبار دولتی است، مابقی با اعتبار یازده میلیارد تومان بازسازی شده‌اند.

نظری به حضور 240 خیر در استان اشاره و بیان کرد: خیران اشخاص حقیقی، حقوقی و مجامع را شامل می‌شوند و استان کرمانشاه در ثبت تحققات خیران بر‌اساس ارزشیابی سازمانی رتبه نخست کشوری را دارا است.

مدیر‌کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه با تاکید به فراهم کردن سیستم گرمایش استاندارد در مدارس، خاطرنشان کرد: استفاده از بخاری گازی در فضای آموزش ممنوع است و در تمامی مدارس سطح استان کپسول آتش‌نشانی موجود است.

وی با بیان اینکه مشکلات گرمایشی مدارس سطح استان کمتر از 48 ساعت رفع می‌شود، اظهار داشت: از سال 92 تا مهرماه، در 392 مدرسه با بودجه پنج میلیارد و 200 میلیون تومان تعمیرات ضروری انجام شده است.

نظری به شناسنامه‌دار تمامی مدارس سطح استان اشاره کرد و افزود: یازده مدرسه در سطح پروژه‌های مسکن مهر استان ساخته شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 7 بهمن 1395، کدخبر: ۱۳۹۵۱۱۰۷۰۰۰۴۶۱، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین