پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۳۴۴
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴
رئیس آموزش و پرورش بافق درخصوص گازرسانی مدارس گفت: 64مدرسه در شهرستان بافق وجود دارد که حدود 60درصد از آن گازکشی شده است.البته مدارس روستائی هنوز گازکشی نشده است.

شعار سال: رئیس آموزش و پرورش بافق درخصوص گازرسانی مدارس گفت: 64 مدرسه در بافق وجود دارد که حدود 60درصد از آن گازکشی شده است و 12 مدرسه باقیمانده آنهم بخاطر عدم گازرسانی به آن مناطق است البته مدارس روستائی هنوز گازکشی نشده است.

علی اصغر رنجبر در رابطه با دریافت مبلغ 200هزارتومان از دانش آموزان عنوان داشت:طبق مصوبه ای که در شورای آموزش و پرورش مطرح شد با استفاده از طرح مشارکت مردمی هردانش آموزی مبلغ 200هزارتومان به مدرسه کمک کند البته این مبلغ به صورت کاملا اختیاری بوده است .

وی در مورد راه اندازی مدرسه بلوار کشاورز بیان داشت:ساخت نمای آن به اتمام رسیده است و بحث نوسازی مدرسه مربوط به اعتبارملی میشود که فعلا مبلغی برای نوسازی به آموزش و پرورش داده نشده است در سفر اخیر مدیرکل نوسازی مدارس به بافق در حضور فرماندار قول مساعد دادند که ان شاءالله مدرسه برای سال تحصیلی آینده آماده خواهد شد.

رنجبر در خصوص خبرهای رسیده به بافق خبر از اینکه مدارس مبالغی را از دانش آموزان در رابطه با بعضی از هزینه ها میگیرند گفت:چنین چیزی ممنوع است و دریافت این هزینه از دانش آموزان را تکذیب کرد.

رنجبر شایعه ای مبنی بر اینکه 240میلیون تومان هزینه فرش نمازخانه یکی از مدارس شده و آموزش و پرورش این مبلغ را پرداخت کرده است عنوان داشت:اولا این مبلغ منطقی نیست ودر بافق چنین مدرسه ای با نمازخانه به این مساحت وجود ندارد مبلغ صحیح 24 میلیون بوده که توسط یک خیر پرداخت شده است.

وی در رابطه با راه اندازی کانال تلگرام در یکی از مدارس بافق اظهار داشت:اینکه یک دانش آموز برنامه تلگرام داشته باشد ممنوع است اما دانشتن کانال ویژه اولیای دانش آموز جهت اطلاع رسانی وآگاهی از برنامه های مدرسه و همچنین تبادل نظر بین آنها اشکالی ندارد اما عضویت اولیاء در گروه تلگرام به این معنا نیست که در جلسه اولیا ومربیان که ماهانه برگزار میشود شرکت نکنند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی بافق خبر، تاریخ 22 دی 95، کد مطلب: 25967118: www.bafghkhabar.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین