پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۳۵۹
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: به زودی ۱۲ مدرسه شهرستان ابهر به سیستم گرمایشی مرکزی مجهز می شوند.
شعارسال: موسی رضایی اظهار کرد: طی سال تحصیلی گذشته ۱۴ مدرسه با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان به سیستم گرمایشی مرکزی مجهز شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری نیز ۱۲ مدرسه به سیستم گرمایشی مجهز می‌شوند، تصریح کرد: سیستم گرمایشی این مدارس بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر با بیان اینکه به جز ۲۹ مدرسه در شهرستان ابهر بقیه مدارس همگی با سیستم گرمایشی حرارت مرکزی و یا پکیج فعالیت می‌کند، خاطر نشان کرد: این مدارس نیز تا دو سال آینده به سیستم گرمایشی مرکزی مجهز می‌شوند.

رضایی با اشاره به اینکه از ۲۹ مدرسه فاقد گرمایش مرکزی در شهرستان ابهر ۱۱ مدرسه دارای بخاری‌های تابشی است، ادامه داد: ۱۸ مدرسه شهرستان ابهر هم با بخاری‌های گازسوز گرم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در هیچ یک از مدارس شهرستان ابهر بخاری نفتی چکه‌ای وجود ندارد، گفت: بخاری‌های نفتی استاندارد هم در مدارس ابهر به کار گرفته نمی‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر اضافه کرد: بخاری‌های نفتی استاندارد در مدارسی که با بخاری‌های تابشی گرم می‌شوند، پیش‌بینی شده تا در صورت برودت هوا و عدم تامین گرما توسط بخاری‌های تابشی مورد استفاده قرار گیرند.

با اندکی تلیخص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی ابهر 24، تاریخ انتشار: 24 آذر 1395، کدخبر: 11814، www.abhar24.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین