پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۰۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳
مدیر آموزش و پرورش اندیمشک با بیان اینکه در شهرستان نباید هیچ فردی از دانش‌اندوزی به دلیل فقر محروم شود افزود: کارگروهی در آموزش و پرورش برای رفع نواقص و بهبود جایگاه علمی شهرستان تشکیل شده است.

شعار سال: محمد قلاوند اظهار کرد: امام راحل با نگاه ژرف و عمیق خویش و فرمان تاریخ‌ساز تشکیل نهضت سوادآموزی علم و دانش را روانه جان و اندیشه عموم جامعه کردند و اگر امروز ما با افتخار می‌گوییم که بیش از 90 درصد از جامعه با سواد هستند این امر به موجب تشکیل نهضت سوادآموزی است.

وی با بیان اینکه در جامعه‌ای که دانش‌اندوزی یک ارزش باشد، شاخص‌های توسعه در بالاترین سطح خود خواهد بود افزود: امروز بصیرتی که در بین آحاد ملت ما خود را در نهم دی‌ماه به عرصه ظهور درآورد ناشی از جهاد علمی است که از روزهای آغازین انقلاب آغاز شده و تا امروز با جدیت تمام ادامه دارد.

مدیر آموزش و پرورش اندیمشک با بیان اینکه در شهرستان نباید هیچ فردی از دانش اندوزی به دلیل فقر محروم شود تصریح کرد: کارگروهی در آموزش و پرورش برای رفع نواقص و بهبود جایگاه علمی شهرستان تشکیل شده است.

قلاوند گفت: 4 میلیارد تومان اعتبار جهت احداث و تکمیل یک مجموعه ورزشی در شهرستان اختصاص یافته و تا پایان سال استخر سرپوشیده آموزش پرورش به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در دهه آینده سکان توسعه به دست دانش آموزان امروز خواهد بود گفت: متأسفانه امکانات سخت افزاری در مدارس و آموزشگاه‌ها بسیار ضعیف است و با اعتبار 800 میلیون تومان نمی‌توان کاستی‌های موجود را به طور کامل برطرف کرد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري فارس، تاریخ انتشار: 8 دی 1395، کد مطلب: 13951007001032:www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
ان شاالله که مسئولین ما بتوانند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین