پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۶۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
بلاتکلیفی احداث ساختمان مدرسه توحید اسمعلی کندی اصلاندوز باعث شده کلاسهای دانش آموزان این روستا همچنان در کانکس تشکیل شود.

شعار سال: شرایط فضا و محیط مدرسه باید به گونه ای باشد که معلمان و دانش آموزان با آرامش و انگیزه بسیار سر کلاس حضور یابند چرا که در غیر اینصورت نتیجه لازم در زمینه تعلیم و تربیت دانش آموزان به دست نخواهد آمد.

در شرایط کنونی موضوعات مختلفی در اصلاندوز دارای مشکلات اساسی است. به طوری که یکی از این مشکلات پروژه احداث مدرسه توحید اسمعلی کندی این شهر از سوی مسئولان اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردییل به باد فراموشی سپرده شده است.


مدرسه توحید چند سال است بلاتکلیف مانده و متاسفانه دانش آموزان همچنان در کانکس درس می خوانند که این امر در زمستان سرد و ماههای گرم سال برای دانش آموزان قابل تحمل نیست.

این در حالی است که احداث مدارس مقداد محبوب کندی، شهید باکری گدایلو و توحید اسمعلی کندی بصورت همزمان آغاز شده بود تنها مدرسه توحید بلاتکلیف مانده و مدارس دیگر به بهره برداری رسیده است.


گرچه مسئولان از جمله فرماندار شهرستان پارس آباد چندین مورد از محل پروژه بازدید داشته و دستور پیگیری لازم را داده بود اما برای تکمیل این مدرسه هنوز هیچگونه اقدامی صورت نگرفته است.


پروژه دیگری هم که از عمرش چندین سال می گذرد و همچنان بصورت سوله رها شده و متاسفانه تاکنون پیشرفت خاصی در این پروژه دیده نشده، سالن ورزشی هنرستان علم و صنعت محله قره قباق اصلاندوز است که چندین سال در بلاتکلیفی بسر می برد.


سید عباس مینایی بخشدار اصلاندوز امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش اصلاندوز با انتقاد از عملکرد اداره کل نوسازی مدارس استان اردبیل نسبت به تعطیلی پروژه های مدرسه توحید اسمعلی کندی با پیشرفت فیزیکی 85 درصدی و سالن ورزشی آموزش و پرورش گفت:اداره کل نوسازی مدارس استان باید نسبت به حل این مسئله و تسریع در روند تداوم این پروژه ها اقدام کند.

با این حال، علت بلاتکلیفی پروژه ها نامعلوم است و باید در این زمینه مسئولان اداره کل نوسازی مدارس استان پاسخگو باشند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی ارس تبار، تاریخ 16 اسفند 95، کد مطلب: 24685: www.arastabar.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
0
0
بعد این همه سال این همه درامد دولت هنوز هم باچه ها باید داخل کانکس تحصیل کنن م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین