پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۳۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵
رودخانه دره رود امروزه مورد بی مهری قرار گرفته تا جایی که بستر رودخانه به زباله های شهر اختصاص یافته و به منظره ای ناخوشایند تبدیل شده است.
شعارسال: سالهاست که حاشیه دره رود اصلاندوز محل انباشت زباله ها شده اند تا شاید طبیعت زورش برسد و این همه آشغال را در خود هضم کند، اما زور طبیعت آنقدر نیست که تصورش را بکنید. پس همین می شود که زباله ها، خودنمایی می کنند.

رودخانه دره رود شهر اصلاندوز یکی از فرصت های بی نظیر و پتانسیل های مثبت این شهر است که می تواند سبب نشاط بخشی به مردم شود.

این رودخانه امروزه مورد بی مهری قرار گرفته تا جایی که بستر رودخانه به زباله های شهر اختصاص یافته و به منظره ای ناخوشایند تبدیل شده است.

زباله هایی که با خودش انواع بیماریها و خطرات زیست محیطی را به همراه دارد می تواند باعث آلودگی هوای شهر و روستاهای اطراف اصلاندوز و نیز تهدیدی برای سلامتی ما انسانها شود.

در هرحال وجود این رودخانه بجای اینکه فرصتی برای توسعه شهر باشد، اکنون محلی برای توجیه کوتاهی برخی مسوولان و جبران برخی کاستی های شهری شده و نشان می دهد که برنامه ریزی و کار کارشناسی برای بازسازی و ساماندهی این رودخانه نیاز است.

بنابراین این رودخانه می تواند علاوه بر تامین آب کشاورزان، محلی برای گردش و تفریح همشهریان و میهمانان داخلی و خارجی بخصوص در آستانه عید نوروز شود.لذا می طلبد که مسئولین امر برای رفع این معظل و ایجاد جایگاه مناسب دفن زباله در شهر اصلاندوز با توجه به طبیعت زیبا و گردشگری آن چاره ای بیاندیشد.

تصاویر این گزارش را در ادامه می بینید...

اصلاندوز در 200 کیلومتری شمال غربی استان اردبیل واقع شده و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی سبلان ما، تاریخ انتشار: 3 اسفند 1395 ، کدخبر: 64158، www.sabalaneh.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
0
0
حیفه واقعا با این حجم از زباله رودخونه داره از بین میره حتی ابزیان هم از بین میرن م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین