پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۸۷۷
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
باوجود علم مسئولین محیط زیست ، شهرداری و شورای شهر رامهرمز از ورودی هفتکل به رامهرمز ولی باز شاهد انباشت زباله ها و دفن غیر اصولی و غیر بهداشتی آشغال ها و پخش کیسه های زباله و آلودگی زیست محیطی در زمین های اطراف هستیم.

شعارسال:ورودی شهرها اولین نقاطی هستند که اکثر مسافران با آن برخورد دارند. اهمیت ورودی شهرها به قدری است که هر ورودی با نمادها و ویژگی های خاص خود و نشان دادن عواملی که مخصوص آن شهر است، می تواند حس تعلق و هویت در میان ساکنان و تازه واردان به شهر را ایجاد کند.

شهرستان رامهرمز دیار سلمان فارسی مهد فرهنگ و تمدن هفت هزار ساله که بخاطر موقعیت جغرافیایی در گذشته و حال محل گذر بسیاری از مردم و چهار راه ارتباطی استان ها و شهر های مختلف است ،این روزهای از ورودی های بسیار چندش آور و نامناسب رنج می برد.

یکی از این ورودی ها به رامهرمز ورودی هفتکل است ، مسافری که از این مسیر یا از مسیر میداوود قدم به شهر می گذارد چیزی جز زباله و بوی نامطبوع در ورودی شهر از آنان استقبال نمی کند.


در این بین ورودی هفتکل وضعیت بسیار نامطلوب و اسفباری دارد که این روزها علاوه بر زباله های انبوه کنار جاده ، نخاله های ساختمانی هم بطور چشمگیری پیدا می شود، البته حکایت همینجا تمام نمی شود و جدیدا لجن های جداول و فاضلاب های شهر هم در کنار جاده ریخته می شود که نما و بوی بدی به محیط اطراف می دهد.


سوالی که اینجا مطرح است این است که چرا باوجود علم مسئولین محیط زیست ، شهرداری و شورای شهر رامهرمز از ورودی هفتکل به رامهرمز ولی باز شاهد انباشت زباله ها و دفن غیر اصولی و غیر بهداشتی آشغال ها و پخش کیسه های زباله و آلودگی زیست محیطی در زمین های اطراف هستیم.

در این روز هایی که مسئولین استانداری خوزستان از شیوع بیماری سالک در استان به علت انباشت نخاله های ساختمانی خبر می دهدند چرا مسئولین رامهرمزی احساس خطر نمی کنند و به فکر سلامتی مردم و شهر نیستند؟













با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی رهیاب، تاریخ 26 دی 95، کد مطلب: 125032: www.rahyabnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین