پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۲۳۳۹
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۲
انباشت زباله و بی‌توجهی مدیران شهری سلامت ساکنان منطقه پرجمعیت انتهای حمیدیان رشت را در معرض خطر قرار داده است.

شعارسال: به نظر می‌رسد تب حاشیه‌های انتخابات شوراها فضای شهرداری و مسؤولان این شهر را در غفلت عمیقی فرو برده که حتی فراموش کرده‌اند باید به مردم خدمات‌رسانی کنند تا رضای خدا جلب شود.

انتهای محله حمیدیان رشت همواره از وضعیت بسیار بدی در زمینه آسفالت، خاموشی‌های مکرر برق، سرقت برق، آنتن‌دهی بسیار نامناسب تلفن‌های همراه، نبود اینترنت و... رنج برده اما تاکنون هیچ مسؤولی همت نکرد تا مشکلات اساسی مردم منطقه فقیرنشین و پرجمعیت انتهای حمیدیان به صورت جدی برطرف شود.

در آستانه انتخابات برخی کاندیداها برای جمع کردن رأی به سراغ ساکنان منطقه مذکور می‌روند و وعده گل و بلبل شدن منطقه را می‌دهند اما زمانی که پای آنها به شورا رسید فراموش می‌کنند چنین منطقه‌ای وجود دارد.

بی‌توجهی نسبت به تفکیک زباله به ویژه در مناطق انتهایی حمیدیان بسیار تأمل برانگیز است، احداث خانه‌های نسقی به صورت کاملاً متراکم و استفاده از برق تیرهای چراغ برق که موجب آتش‌سوزی‌های پی در پی در این محله شده و ... از جمله مشکلات این ناحیه است.

هنوز فصل گرمای شدید خرداد و تابستان فرا نرسیده اما برق در منطقه انتهایی حمیدیان رشت به صورت روزانه قطع می‌شود و این موضوع مردم را با مشکلات بسیار زیادی مواجه کرده، شکایت‌های متوالی مردم تاکنون نتیجه‌ای نداشته و مسؤولان برق گیلان بی‌تفاوت از این موضوع عبور می‌کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی گیلان شهر ، تاریخ انتشار: 13اردیبهشت1396، کدخبر: 56725: www.gilanshahr.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین