پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۲۴۳۷
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳
چند روز پیش بود که از روستای «کما» ی صومعه سرا یک گزارش مردمی در خصوص آسفالت به دست ما رسید.
شعار سال: در این گزارش تاکید شده است که قبل از عید یعنی در سال 95 در روستای کما ی صومعه سرا پیمانکاران مشغول آسفالت کردن معابر بودند اما متاسفانه به دلایل نامعلومی نیمه کاره رها شده است. پیمانکار مربوطه هم فقط وعده وعید داده بطوریکه دستگاههای مربوطه را هم جمع آوری کرده و از منطقه برده اند و تا الان هم هیچ خبری نشده است.

این درحالی است که با کمترین باراندگی در این منطقه باید به سختی تردد کنیم و این امر زندگی را برای مردم این روستا مشکل کرده است.

خواهش ما ساکنین این روستا از شما به عنوان یک رسانه این است که صدای ما را به مسئولان علی الخصوص نماینده شهرستان صومعه سرا جناب دکتر دلخوش برسانید زیرا به هر جایی مراجعه می کنیم به ما گفته می شود که همین روزها مشکل برطرف میشود اما از همین روزها حدود دو ماه گذشته و هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته است.


با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری سومانیوز، تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت 1396، کد مطلب: 1316، www.soumanews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین