پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۶۲۴
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس بر ضرورت ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری اهر تاکید کرد.

شعار سال: بیت الله عبدالهی صبح جمعه در در دیدار با جمعی از اهالی منطقه بهرام آباد شهر اهر گفت: شهرداری اهر اکنون از وضعیت مالی مطلوبی برخوردار نیست و با همکاری مسئولین تلاش می کنیم تا درآمد پایدار برای شهرداری ایجاد کنیم.

وی گفت: شهرداری اهر نیروی انسانی بیش از حد دارد و این تعداد جمعیت شاغل برای شهرداری واقعا زیاد است در حالی که اگر اقوام و آشنایان در شهرداری اهر به کارگیری نشده بودند و شاید با کاهش هزینه ها بتوان کوچه هایی که از نعمت آسفالت محروم هستند بهره مند شوند.

وی افزود: با توجه به این‌که ۱۰ هزار تن قیر برای آسفالت راه های روستایی تخصیص یافته سعی می کنیم تا بتوانیم بخشی از این قیر را جهت آسفالت ریزی کوچه های شهر اهر به شهرداری اختصاص یابد.

عبدالهی ادامه داد: با توجه به اینکه تامین حقوق نزدیک به ۵۰۰ نفر پرسنل شهرداری اهر کمی مشکل است ولی برای اخذ امکانات و تجهیزات برای شهرداری اهر تلاش می کنیم تا مشکلات پیش روی این مجموعه حل شود.

وی گفت: متاسفانه عده ای توان حل مشکلات جامعه و رویارویی با سایر ارگان ها و نهادها را ندارند ولی می توانند یک مغازه دار را تحت فشار قرار داده و بیکار کنند و به این دسته از افراد که بی جهت مانع تراشی می کنند نمی توان لقبی غیر از خائن داد.

نماینده مردم اهر افزود: وظیفه وکیل مردم پیگیری امور و تلاش برای رفع مشکلات مردم است، نماینده مردم در مجلس بایستی برای حل مشکلات مردم تلاش کند نه اینکه سیاسی بازی کند.

عبدالهی ابراز داشت: توسعه مناطق شهری و روستایی تنها با مشارکت و همکاری مسئولین و مردم محقق می‌شود، اگر در بین مردم و مسئولین اتحاد و همدلی وجود نداشته باشد یقیناً نمی توان کاری از پیش برد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 6 مرداد 96، کد مطلب: 4043287:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین