پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۳۳۹
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان های کهگیلویه ولنده گفت: با توجه به عدم توجه شهرداران قبلی شهرلنده در خصوص جایگاه دفن زباله برابر قانون و پیرو مذاکرات صورت گرفته شهردار جدید لنده جهت ساماندهی جایگاه زباله این شهرداری مهلتی یک ماهه تعیین شد که در صورت عدم اجرای این مصوبه شکوائیه جنبه قضایی به خود خواهد گرفت.

شعار سال: رضا عزیزی با اشاره به وضعیت نابسامان جایگاه دفن زباله شهرداری لنده گفت: سال ها است که در شورای سلامت شهرستان های استان همواره به مخاطرات زیست محیطی جایگاه های دفن زباله به شهرداری های مصوباتی داشتم که متاسفانه هیچکدام عملیاتی نشده اند.


وی افزود: برابر ماده هفت قانون نظام جامع مدیریت پسماند شهرداری ها و دهیاری ها موظف هستند که با هماهنگی محیط زیست نسبت به تعیین یک جایگاه جهت دفن اصولی و مطابق با استانداردهای زیست محیطی تعیین شود.


رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان های کهگیلویه ولنده تصریح کرد: با توجه به عدم توجه شهرداران قبلی شهرلنده در خصوص جایگاه دفن زباله برابر قانون و پیرو مذاکرات صورت گرفته شهردار جدید لنده جهت ساماندهی جایگاه زباله این شهرداری مهلتی یک ماهه تعیین شد که در صورت عدم اجرای این مصوبه شکوائیه جنبه قضایی به خود خواهد گرفت.



وی تاکیدکرد: در سنوات گذشته هیچ اقدامی در خصوص ساماندهی و دفن اصولی زباله ها در لنده بر اساس استاندارهای زیست محیطی و بهداشتی صورت نگرفته است که دود حاصل از آتش زدن این زباله ها از شعاع چند کیلومتر نیز قابل مشاهده است.

عزیزی اظهارکرد: نباید زحمات مسئولان سابق را فراموش کرد ولی باید مسئولان به وعده های که می دهند جامه عمل بپوشانند.


گفتنی است تا کنون به دلیل عدم حصار کشی جایگاه دفن زباله شهرداری لنده بیش از چهاربار آتش سوزی در مزارع کشاورزی اطراف این جایگاه به وقوع پیوست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه تحلیلی و اطلاع رسانی صبح زاگرس، تاریخ 27 دی 96، کد مطلب: 105397: www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین