پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۱۶۶
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۶
شهردار دهدشت با توجه به نارضایتی شهروندان به خاطر تنفس بوی بد ناشی از دود و سوزاندن زباله‌ها گفت: توسط یک دستگاه بولدوزر همه زباله‌ها در یک قسمت جمع آوری و با خاک جهت آماده سازی برای زباله‌های جدید پوشانده خواهند شد.

شعار سال: شهردار دهدشت به همراه اعضای شورای این شهر از محل جایگاه دفن زباله‌های این شهرستان بازدید نمودند.

اسفندیار برخه در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با توجه به انداختن برخی زباله‌ها کنار حاشیه جاده ورودی سایت زباله ، اظهار داشت: این زباله‌ها توسط بولدوزر پاک‌سازی و با خاک پوشانده می شوند و از این به‌بعد با احداث یک کانکس نگهبانی در ابتدای ورودی سایت زباله، هیچ گونه زباله‌ای حاشیه این جاده ، خالی نخواهد شد.

شهردار دهدشت عنوان کرد: روستاهایی که تا‌کنون اقدام به خالی‌کردن زباله‌های خود در این جایگاه می‌کردند ، توسط نگهبان مستقر در ورودی جایگاه از آن‌ها ممانعت به عمل خواهد آمد و زباله‌های شهر فقط در جایگاه محصورشده خالی می شوند.

وی با توجه به نارضایتی شهروندان به خاطر تنفس بوی بد ناشی از دود و سوزاندن زباله‌ها تصریح کرد: توسط یک دستگاه بولدوزر همه زباله ها در یک قسمت جمع آوری و با خاک جهت آماده سازی برای زباله‌های جدید پوشانده خواهند شد.

شهردار دهدشت از خرید یک دستگاه بیل مکانیکی جهت گود برداری و ریختن و پوشاندن ودفن زباله ها در گود در آینده نزدیک خبر داد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 16 آبان 96، کدمطلب:۱۳۹۶۰۸۱۶۰۰۰۰۰۵ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین