پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۵۸۲۷
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
معاون فرماندار پردیس در چهارمین جلسه کارگروه پسماند گفت: مدیریت صحیح پسماند از امور زیربنایی توسعه پردیس است.

شعار سال: آرش رخ فروز صبح دوشنبه در چهارمین جلسه کارگروه پسماند پردیس که با حضور مسئولین ادارات عضو در این کارگروه برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: بررسی وضعیت نخاله های ساختمانی، وضعیت ایستگاه های بارگیری موقت پسماند، عدم نظارت کافی بر مدیریت پسماند در روستاها امری ضروری است و باید مسئولین توجه خاصی در این زمینه داشته باشند.

رخ فروز با اشاره به تشریح آیین نامه اجرایی قانون مدیریت پسماند بیان کرد: مدیریت صحیح پسماند یکی از امور زیربنایی توسعه هر منطقه است و لازم است در این راستا گشت مشترک بخشداری جاجرود با اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان به منظور پایش وضعیت تخلیه زباله و نخاله برقرار شود.

معاون فرماندار پردیس گفت: چگونگی جمع آوری و دفع پسماندهای پزشکی، بررسی وضعیت پسماندهای صنعتی و صنفی، اقدام در زمینه پاکسازی مبادی ورودی از جمله اقداماتی است که باید در زمینه پسماند صورت پذیرد.

رخ فروز در پایان گفت: دوره آموزشی مختص به ضابطان قضایی پسماند با همکاری دادستانی و اداره حفاظت از محیط زیست و تسریع در معرفی نماینده برای شرکت در این دوره ها توسط شهرداری ها و دهیاری ها برگزار خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت تهران رویداد، تاریخ 21 اسفند 96، کد مطلب: 3652: www.tehranruydad.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین