پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۹۸۴۸
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲
طبیعت هدیه از جانب خداوند است که همه ما باید در آراستگی و پاگیزگی آن نقش موثری داشته باشیم ولی گویی یکی از بیمارستان های شهر یاسوج با رهاسازی لباس های بیمارستانی در کوه های جاده وزگ شهریاسوج خلاف آن را به اثبات رسانیده است.

شعار سال: طبیعت هدیه ای از جانب خداوند برای استفاده بهینه ما انسان ها است که لازم است در حفظ آن سهیم باشیم و این روزها که طعم شیرین درکنارخانواده بودن را در این مواهب الهی به درستی و فارغ از کار و تلاش تجربه کردیم لازم است قدری نیز با طبیعت مهربان تر باشیم.

منظره ها و جاذبه های طبیعی و گردشگری در گوشه و کنار نقاط مختلف استان کهگیلویه وبویراحمد باعث شده است تا امسال حجم زیادی از گردشگران این استان را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کنند و همین مسئله نیز باعث شده است تا عده ای برای تفریح به دل کوه های زیبای این استان به خصوص محیط اطراف شهریاسوج سری بزنند و از این طبیعت زیبا استفاده کنند.

جالب است که برخی از گردشگران وقتی برای کوهنوردی وتفریح به جاده وزگ شهرستان بویراحمد سفر کردند با منظره ای دلخراش از دپوی لباس های دست دوم و نوی یکی از بیمارستان های شهر یاسوج مواجه می شوند که از این اقدام کاملاً متعجب شده اند.

این در حالی است که اگر به تابلونوشته های برخی از این بیمارستان ها نگاهی بیاندازیم نوشته" با طبیعت مهربان باشیم" را خواهیم دید ولی در عمل خلاف آن را از یکی از بیمارستان های شهر یاسوج در رها سازی لباس های نو و دست دوم بیمارستانی مشاهده می کنیم که در تصاویر نیز قابل مشاهده است.

البته یک احتمال دیگر نیز وجود دارد و آن هم اینکه ممکن است این لباس ها متعلق به سایر بیمارستان های غیر از علوم پزشکی یا مراکز درمانی خصوصی باشد که دفع مناسبی ندارند.

امیدواریم مسئولان حوزه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد نسبت به روشن شدن این حرکت هرچه سریعتر اقدام کنند.









شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه تحلیلی و اطلاع رسانی صبح زاگرس، تاریخ 14 فرودین 97، کد طلب: 370116: www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین