پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۶۰۸۱
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۸
هر چه بود دعوای میان علوم پزشکی یاسوج و آب و فاضلاب شهری گذشت و تمام شد اما سایر دستگاه‌ها باید از این دعوا عبرت گرفته و بفهمند که دود چنین اقداماتی دیر یا زود تنها به چشم مردم می‌رود.

شعارسال: یکی از مشکلات اصلی در استان کهگیلویه و بویراحمد که موجب قفل شدن کارها و خدمات‌رسانی به مردم شده اختلاف بین ادارات و عدم تعامل میان آن‌هاست.

ادارات و دستگاه‌هایی که کمترین ارتباط سازنده را با یکدیگر دارند و فکر می‌کنند هر کدام جزیره‌ای مستقل از یکدیگر هستند.

دستگاه‌هایی که قائل به پرداختن حق و حقوق یکدیگر نیستند و همین موجب شده تا دود اهمال و ندانم کاری ادارات تنها به چشم مردم برود.

نمونه آن به سایت چم گنجشکی یاسوج برمی‌گردد که سال‌ها محل اختلاف دانشگاه علوم پزشکی با آب و فاضلاب شهری استان بود و عاقبت امروز مردم باید تاوان آن کارهای خودسرانه و کله شقی را پس بدند.

دانشگاه علوم پزشکی در آن مدت به همه چیز جز به آینده مردم شهر یاسوج می‌اندیشید آن قدر از خود سماجت نشان داد تا که امروز شاهد بی‌آبی و بحران و تنش آبی در شهر یاسوج باشیم.

نمی‌دانیم دانشگاه علوم پزشکی به دنبال چه بود و در سایت چم گنجشکی به دنبال چه می‌گشت که چنین فضای رقابتی در سایت چم گنجشگی ایجاد کرد و 11 ماه وقت کار و تلاش برای آبرسانی به مردم شهر یاسوج گرفته شد.

امروز در سخت‌ترین وضعیت کم آبی در شهر یاسوج هستیم و دانشگاه علوم پزشکی باید بپذیرد که در راه ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب شهر یاسوج اخلال ایجاد کرد تا امروز بشنویم که متاسفانه به دلایلی دستیابی به الکترومیکانیکال تصفیه‌خانه غیر ممکن شود.

اگر ادارات و دستگاه‌های استان تعامل با یکدیگر را بر مبنای واقعیت‌ها در دستور کار قرار دهند نباید امروز شاهد ایجاد مشکل برای مردم باشیم.

هر چند ممکن است که آب و فاضلاب شهری هم در قضیه سایت چم گنجشکی قصوراتی داشته باشد اما دانشگاه علوم پزشکی یاسوج باید این واقعیت را می‌پذیرفت که در سال‌های کنونی هیچ چیز به مانند آب برای مردم شهر یاسوج حیاتی نیست و نباید با اقدامات خود بانی وضعیت فعلی می‌شد.

هر چه بود دعوای میان علوم پزشکی یاسوج و آب و فاضلاب شهری گذشت و تمام شد اما سایر دستگاه‌ها باید از این دعوا عبرت گرفته و بفهمند که دود چنین اقداماتی دیر یا زود تنها به چشم مردم می‌رود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 12 مرداد 1397 ، کد خبر: 13970512000105 ، www.kohgiluyeh-boyerahmad.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین