پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۴۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبی با تأکید بر ضرورت منطقه‌بندی استان برای تدوین و به روزرسانی طرح جامع مدیریت پسماند هر منطقه گفت: از ظرفیت‌های استان و سایر استان‌ها که تجربه موفقی در این موضوع دارند، باید استفاده شود.

شعارسال: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبی با تأکید بر ضرورت منطقه‌بندی استان برای تدوین و به روزرسانی طرح جامع مدیریت پسماند هر منطقه گفت: از ظرفیت‌های استان و سایر استان‌ها که تجربه موفقی در این موضوع دارند، باید استفاده شود.

«سیدمجتبی علوی‌مقدم» امروز( 25 بهمن‌ماه) در نخستین جلسه کارگروه مدیریت پسماند خراسان‌جنوبی، ضرورت توجه و پیگیری مباحث مطرح شده در کارگروه پسماند که تأثیر بسزایی در سلامت و بهداشت جامعه دارد را خوستار شد.

و ی اظهار کرد: دستگاه‌های متولی ‌ این امر باید تا یک ماه آینده برنامه اجرایی استاندارد خود را به دبیرخانه کارگروه ارائه کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بر ضرورت پاسخگو بودن مدیران دستگاه‌های متولی تاکید کرد و گفت: تعیین گروه علمی تحویل گیرنده طرح‌های جامع مدیریت پسماند همراه با تقویت بدنه کارشناسی و ارتباط بیشتر با استان‌ها و مراکز موفق از مهم‌ترین اقدامات کارگروه در آینده نزدیک خواهد بود.

علو ی‌مقدم، شهرداری مرکز استان را مکلف کرد تا اقداماتی نظیر تفکیک از مبدأ، پایش پسماند در مقصد و نیز استفاده از مشاور ذیصلاح را اجرایی کند.

«پرویز آرامنش» مدیرکل حفاظت محیط زیست استان به‌عنوان دبیر کارگروه پسماند ضمن ارائه گزارش کلی از روند کارگروه‌های پیشین به ایراد دستور کار جلسه پرداخت و نظریات و پیشنهادات دیگر اعضای کارگروه در هر زمینه اخذ شد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری از اختصاص اعتبارات پسماند به برخی شهرداری‌های استان در سال گذشته و پیگیری این اعتبارات در سال جاری خبر داد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 25 بهمن 1396، کدخبر: 96112514230، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
0
0
این منظقه بندی ها از اوایل انقلاب تا کنون چرا هیچ توهی بهش نشد که زودتر پیگیری هارو انجام بدن؟
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
0
0
ای کاش که این طرح رو برای تمامی استان ها به خصوص استان های شمالی اجرا کنن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین