پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۱۶۹
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: با پیگیری‌های انجام شده توسط آموزش و پرورش استان٬‌ واگذاری مدرسه شهید مفتح اهواز به نیروی انتظامی منتفی شد و کلنگ‌زنی آن به عنوان فضای آموزشی در دستور کار قرار گرفت.

شعار سال: محمد تقی‌زاده اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مسوولان اداره‌کل آموزش و پرورش٬ موضوع واگذاری این مدرسه به نیروی انتظامی و تبدیل بخشی از آن به کلانتری به طور کامل منتفی شد.

وی با اشاره به نیاز منطقه کوی علوی اهواز به فضای آموزشی٬ اظهار کرد: آموزش و پرورش همواره در تلاش است تا مشکل کمبود فضای آموزشی را برطرف کند و در همین راستا٬‌ احداث مدرسه شهید مفتح به عنوان فضای آموزشی در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه اولویت اداره‌کل نوسازی، تکمیل پرو‌ژه‌های نیمه‌تمام است٬ ‌ادامه داد: در حال حاضر پروژه‌های زیادی در آموزش و پرورش به دلیل کمبود اعتبارات نیمه‌تمام هستند و برای تکمیل آن‌ها نیاز به جذب اعتبار از سوی اداره‌کل نوسازی مدارس است اما اکنون بنا است که اعتبار لازم برای احداث این مدرسه جذب شود و کلنگ‌زنی آن به عنوان فضای آموزشی انجام خواهد شد.

تقی‌زاده همچنین درخصوص کلاس‌های بدون معلم تصریح کرد: پس از پایان تعطیلات ایام تاسوعا و عاشورا٬‌ بنا شد که نیرو‌های حق‌التدریس که مربیان پیش‌دبستانی با تجربه‌ای نیز هستند٬ به کار گرفته‌ شوند و هیچ کلاسی٬ به ویژه در مناطق محروم بدون معلم نخواهد ماند.

وی همچنین با اشاره به تحصیل یک میلیون دانش‌آموز در خوزستان٬ گفت: ما بارها اعلام کرده‌‌ایم که آموزش و پرورش با کمبود حدود ۱۰ هزار معلم روبرو است و نمایندگان و مسوولان باید تلاش کنند که در این راستا ردیف استخدامی بگیرند تا این مشکل رفع شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا(استان خوزستان)، تاریخ 6 مهر 96، کد مطلب: 967-1876-5: www.khouzestan.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین