پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۲۹۲
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
مدیرکل آموزش و پروش خوزستان گفت: با توجه به جذب ۲ هزار نیروی حق‌التدریسی در سطح خوزستان اما همچنان با کمبود نیرو مواجه هستیم در حقیقت آموزش و پرورش استان به ۳ هزار نیروی انسانی دیگر نیاز دارد.

شعار سالمحمد تقی‌زاده در گفت‌گو با خبرنگار تسنیم دراهواز، درباره جذب کمبود نیروی انسانی در مدارس خوزستان اظهار داشت: با توجه به جذب 2 هزار نیروی حق‌التدریسی درسطح خوزستان اما همچنان با کمبود نیرو مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه استقبال بسیار خوبی از استخدام 2 هزار حق‌التدریسی در استان شده است، افزود: اولویت جذب 2 هزار نیروی حق‌التدریسی با افرادی است که سابقه تدریس در پیش‌دبستانی‌ها را دارند، است.

مدیرکل آموزش و پروش خوزستان گفت: آموزش و پرورش خوزستان به 3 هزار نیروی انسانی دیگر نیاز دارد که در این راستا برای به کارگیری نیروهای بیشتر مکاتباتی انجام شده اما وزارت آموزش و پرورش هنوز موافقت خود را اعلام نکرده است.

در سه سال اخیر 5 هزار نفر جذب آموزش و پرورش استان خوزستان شدند و روزهای اخیر نیز 2 هزار نفر به عنوان معلم حق‌التدریس کار خود را آغاز می کنند؛ این افراد پیش از این مربی پیش دبستانی بوده‌اند.

جذب بیش از 2 هزار نفر نیروی حق‌التدریس بود که کمک خوبی در زمینه اشتغال و رفع کمبود نیروی انسانی در این سازمان است و با جذب 3 هزار نیروی دیگر به طور کلی کمبود در آموزش و پرورش رفع می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری صاحب خبر، تاریخ انتشار 22 مهر 96، کدمطلب:21897864،www.sahebkhabar.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین