پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۷۶۷
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: مهمترین ابزار پیشرفت و توسعه اغلب جوامع انسانی، توجه و حمایت همه جانبه از کودکان و نوجوانان است.

شعارسال: علی حسین حسین زاده  در آیین افتتاح پایگاه فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در منطقه محروم ملاشیه اهواز و همزمان با هفته جهانی کودک، بیان کرد: طی یک سال گذشته، اقدامات و فعالیت های مهمی در زمینه امور فرهنگی و اجتماعی با کمک کانون در سطح استان انجام شده است.

وی تصریح کرد: کانون از ظرفیت و توانایی ویژه ای در بحث مسائل فرهنگی و اجتماعی برخوردار است و امیدواریم این فعالیت ها بیش از پیش در مناطق محروم و حاشیه که از آسیب پذیری بیشتری برخوردار هستند، گسترش پیدا کند.

معاون استاندار خوزستان ادامه داد: استان با ارسال گزارشی از بافت مناطق محروم و کمتر توسعه یافته به شورای اجتماعی کشور بیان کرد: شورای اجتماعی کشور برای اولین بار و پس از بررسی گزارش های استان، اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در زمینه مسائل اجتماعی به خوزستان اختصاص داد.

حسین زاده با بیان اینکه افتتاح پایگاه فرهنگی کانون در ملاشیه و بیش از ۲۰۰ طرح دیگر از محل این اعتبارات اجرایی شده اند، عنوان کرد: از مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که طی این سالها در زمینه مناطق محروم، نوآوری و ابتکارات تازه ای به خرج داده ، می خواهیم تا زمینه لازم برای راه اندازی یک مرکز دیگر در منطقه ملاشیه را فراهم کند.

عضو شورای اداری استان خوزستان بیان کرد: استانداری اعتبارات مورد نیاز راه اندازی این پایگاه را نیز تامین خواهد کرد.

وی افزود: راه اندازی مراکز کانون در مناطق محروم باید افزایش یابند تا کودکان و نوجوانان ما در بستری که این نهاد فرهنگی فراهم می کند به شکوفایی برسند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان یادآور شد: اقدامات فرهنگی و اجتماعی به لحاظ محتوایی می توانند از تاثیر گذاری زیادی برخوردار باشند و این در حالی است که مهم ترین ابزار پیشرفت و توسعه اغلب جوامع انسانی توجه و حمایت همه جانبه از کودکان و نوجوانان در بخش های مختلف فرهنگی و آموزشی است.

در پایان این مراسم نیز معتمدان منطقه ملاشیه ضمن تقدیر از راه اندازی این مرکز فرهنگی، به برخی بی توجهی ها که در زمینه مدیریت شهری و قطع مکرر برق مدارس انتقاد کرده و خواستار حضور مدیران و مسئولان به خصوص مدیرکل آموزش و پرورش استان در ملاشیه شدند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 19مهر1396، کدخبر: 4111354: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین