پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۲۸۹
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: برای کاهش سوانح جاده ای و جلوگیری از خسارات قابل توجه آن نیازمند فرهنگ سازی و آموزش مردم هستیم.

شعار سال: علی فرخزاد در هشتمین همایش سازمان های امدادی ترافیک و راهوران محله و تجلیل از چهره های فعال عرصه ترافیک که یکشنبه شب در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین برگزار شد اظهار داشت: منکر در جامعه فقط حجاب نیست بلکه رعایت نکردن قانون و مقررات هم نوعی منکر است که باید با آن برخورد شود.

وی بیان کرد:هزینه میلیاردی ایمن سازی جاده ها و جلوگیری از کشته شدن انسان ها نتوانسته از خسارات قابل توجه سوانح کم کند و به نظر می رسد باید در کنار کارهای ایمن سازی نسبت به فرهنگ سازی و آموزش مردم اهتمام بیشتری کرد.


معاون اقتصادی استانداری قزوین تصریح کرد: اعمال قانون برای متخلفان آخرین راه است و در شرایط کنونی با کشته شدن سالانه ۱۶ هزار نفر در جاده ها نیازمند راه اندازی نهضتی فراگیر در آموزش و تغییر سبک زندگی و رفتارها هستیم تا مردم به قانون احترام بگذارند.

وی اظهارداشت: با وجود دستگاه های فرهنگی متعدد هنوز نتوانسته ایم مردم را به رعایت قانون ملزم کنیم و همچنان باید شاهد هزاران کشته و معلول و وارد شدن خسارت به کشور در جاده ها باشیم.

فرخزاد بیان کرد:بدون تعارف باید بپذیریم در حوزه رانندگی مشکلات زیادی داریم و باید سبک زندگی تغییر کند و اعتبارات کلان این بخش در عمران و سازندگی کشور هزینه شود.

وی اظهارداشت: ۵۰ درصد معلولان بهزیستی را افراد سوانح جاده ای تشکیل می دهند و در کنار آن باید هزینه های جانبی زیادی را که ناشی از معلولیت، بی سرپرست شدن خانواده ها و هزینه های درمان است را فراموش نکنیم.

فرخزاد هفته نیروی انتظامی را فرصت مناسبی برای فرهنگ سازی دانست و از دستگاه های متولی خواست در آموزش مردم تلاش بیشتری کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 16 مهر 96، کد مطلب: 4108316: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین