پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۴۳۵۵
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۳
رئیس اداره راه و شهرسازی سلسله گفت: عملیات اجرایی قطعه دوم جاده الشتر- فیروزآباد که به دلیل نبود اعتبار متوقف شده بود، آغاز شد.

شعار سال: جلیل امیری افزود: عملیات اجرایی تعریض جاده الشتر - فیروزآباد به طول 14 کیلومتر در دو قطعه تعریف شده که عملیات قطعه نخست آن به اتمام رسیده است.
وی اضافه کرد: عملیات اجرایی قطعه دوم با 250 میلیارد ریال کارکرد و 40 درصد پیشرفت فیزیکی تقریبا دو سال به دلیل نبود اعتبار بلاتکلیف مانده بود.
رئیس اداره راه و شهرسازی سلسله با اشاره به اینکه طرح تعریض این جاده نقش مهمی در کاهش تصادفات و افزایش امنیت مالی و جانی مسافران و رانندگان آن دارد، عنوان کرد: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده مسئولان ادامه عملیات اجرایی این طرح آغاز شده و امید است تا قبل از آغاز فصل سرما عملیات زیرسازی این قطعه به اتمام برسد.
وی درخصوص اعتبار مورد نیاز برای بهره برداری از این طرح گفت: با احتساب طلب پیمانکاران قطعه نسخت و دوم این طرح حدود 140 میلیارد ریال اعتبار برای بهره برداری کامل از این طرح نیاز است.
شهرستان سلسله با مرکزیت الشتر دارای 75 هزار نفر جمعیت است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 4 مرداد 97، کد مطلب: 82982557: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین