پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۷۵۹
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
روز گذشته در جریان بازدید معاون استاندار و فرماندار مشهد از مناطق زلزله‌زده بخش رضویه مشهد و بررسی وضعیت احداث سه مدرسه‌ جدید در این منطقه زلزله‌دیده، این مدارس افتتاح شد.

شعار سال:رحیم نوروزیان در جریان بازدید از روستاهای بیدخوری، کلاته قم و روستای حاج‌علی سه مدرسه احداث شده در این روستاها را افتتاح کرد.

در این بازدید احسان قاضی‌زاده هاشمی، نماینده مردم فریمان و سرخس، حقیقی، معاون ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و حجت‌الاسلام والمسلمین سجادی، امام جمعه بخش رضویه، نیز حضور داشتند.

رحیم نوروزیان، معاون استاندار و فرماندار مشهد، در حاشیه این مراسم اظهار کرد: عملیات ساخت این مدارس در اوایل تیر ماه امسال آغاز شد که نهایتا دو مدرسه دو کلاسه و یک مدرسه یک کلاسه احداث شد. مجموعا این مدارس حدود 600 میلیون تومان هزینه در بر داشته است.

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی این مدارس حدود 50 دانش آموز سر کلاس درس می‌نشینند، گفت: این مدارس به علت ضرورتی که به جهت تخریبی که بر اثر زلزله به وجود آمده بود، احداث شد. در کنار این پروژه‌ها نه پروژه دیگر نیز در منطقه رضویه وجود دارد که قرارداد آن با پیمانکار منعقد شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 14 آبان 96 ، کد مطلب: 96081408005: www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین