پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۰۷۶
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۰
آئین افتتاح و بهره برداری از ۱۲ مدرسه بنیاد برکت مازندران ستاد اجرایی فرمان همزمان با۱۳۰مدرسه بنیادبرکت سراسرکشور در استانداری مازندران با حضور دکتر فلاح استاندار ومدیران دستگاه های اجرایی استان ازطریق ویدئو کنفرانس برگزارشد.

شعار سال: آئین افتتاح و بهره برداری از ۱۲ مدرسه بنیادبرکت مازندران ستاد اجرایی فرمان همزمان با۱۳۰مدرسه بنیادبرکت سراسرکشور در استانداری مازندران با حضور دکتر فلاح استاندار ومدیران دستگاه های اجرایی استان ازطریق ویدئو کنفرانس برگزارشد. آیت الله طبرسی دراین مراسم ضمن تشکر و قدرداتی ازمقام معظم رهبری وایت الله گلپایگانی و مسئولین ستاداجرایی فرمان امام و بنیاد برکت استان مازندران به خاطر عنایت ویژه به این استان گفت: بهره برداری از ۱۲ مدرسه در مازندران حاصل تلاش بنیاد برکت در استان است.

و بنیاد برکت یکی از اقدامات ارزشمند و فاخر ستاد اجرایی فرمان امام(ره)بوده است که امروز شاهد عملکرد ارزنده این بنیاد هستیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه دیار سرسبز و علوی مازندران بر عکس زیبایی ظاهریش از محرومیت باطنی رنج می برد ،از دولمتردان خواستار ایجاد اشتغال با همکاری بنیاد برکت در مازندران شد.

وی افزود:امیدواریم با همکاری و تعامل همه ی دستگاه های اجرایی و دولتمردان محرومیت و فقر از جامعه و استان رخت بر بندد.

وی تسلیت ایام سوگواری ماه محرم و یادآوری هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس پرتوی از عاشورای حسینی و هشت سال دفاع مقدس است که مازندران با لشکر ۲۵ کربلا با اهدای ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید نقش بسزایی در هشت سال جنگ تحمیلی داشت.دراین مراسم که به صورت ویدئو کنفرانس بوده ایت الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر محترم مقام معظم رهبری طی سخنان کوتاهی گفت:بنده عرض سلام دارم به همه مردم ولایتمدار مازندران بویژه حضرت ایت الله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری دراستان و امام جمعه ساری با اشاره به فعالیت های انجام شده درمازندران الحمدالله فعالیت هایی که توسط بنیاد برکت در استان مازندران انجام شده چشمگیر بوده و بیش از۲۷۲میلیاردتومان برای ۶۸۵ طرح هزینه شده است.رئیس دفتر مقام معظم رهبری درادامه افزود..استان مازندران از آن مناطق کشوری نیست که باجنگ فتح شده باشد چرا که این استان استانی است که خودشان اسلام آوردند مازندران درامر دیانت و پایبندی شرح اسلام بسیارمحکم و درجنگ تحمیلی هم چه در رساندن نیرو و چه پشتیبانی بسیارخوش درخشیدند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت مصلی ساری، تاریخ انتشار 4 مهر 96، کد مطلب: - ، www. mosallasari.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین