پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۱۸۷
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۵
استاندار مازندران از وجود تعداد بالای پروژه های نیمه تمام در غرب استان خبرداد و اظهار امیدواری کرد با رفع موانع زمینه بهره برداری از این پروژه ها فراهم شود.

شعار سالاستاندار مازندران از وجود تعداد بالای پروژه های نیمه تمام در غرب استان خبرداد و اظهار امیدواری کرد با رفع موانع زمینه بهره برداری از این پروژه ها فراهم شود.  ربیع فلاح جلودار در نشست خبری در تنکابن با اشاره به اینکه همصدایی و همدلی بین ادارات سبب کاهش اتلاف و هدررفت نیرو و انرژی های فعال مجموعه آنها در شهرستان می شود، گفت: کشوری پیشرفته است که همه افکار و اندیشه ها در جهت توسعه با یکدیگر تعامل سازنده داشته باشند.

استاندار مازندران در پاسخ به پرسش خبرنگاری در خصوص انتخاب شهردار تنکابن و به تعویق افتادن این انتصاب تصریح کرد: فرایند انتخاب و انتصاب افراد تابع قوانین و چارچوب‏هایی است که لازمه آن توانمند بودن خود افراد و تاثیر گذاری آنها برای تصدی و احراز پست مورد نظر می باشد.

وی با بیان سیاست انتصاب افراد لزوم تمرکز در راستای ایجاد وحدت نسبی حاکم بر شهرها را شرط اول خواند و خاطرنشان کرد: لزوم وحدت بین نهادهای شهری ملاک بوده و شهرها باید در تصمیم گیری های ما ساخته شوند نه اینکه دچار جناح بندی شده و متلاشی شوند.

فلاح جلودار در خصوص عدم مصاحبه و پاسخگویی مدیران و روسای ادارات شهرستان مبنی بر اینکه مدیران کل صاحب رای بوده و باید پاسخگو باشند، گفت: به هیچ عنوان در این خصوص محدودیتی وجود ندارد اما مصاحبه شونده باید اشراف کامل به جمیع جوانب داشته تا زمینه بروز شائبه فراهم نیاید.

استاندار مازندران اجرای بیش از 7000 پروژه با اختصاص اعتباری بالغ بر 8 هزار میلیارد تومان را گامی ارزنده در جهت توسعه استان قلمداد و تاکید کرد: با وجود مشکلات بودجه ای و اقتصادی حاکم بر کشور و وجود تعداد بالای پروژه های نیمه کاره به ویژه در منطقه غرب امیدواریم در آینده نزدیک موانع موجود برداشته و با تسهیل در اجرا و اتمام این پروژه ها برگ زرین دیگری برای استان رقم زده شود.

وی ترمیم و آسفالت بیش از 1200 کیلومتر راه روستایی را گام رو به جلوی دیگری در سطح استان خواند و ادامه داد: مبلغ 150 میلیارد تومان اسناد خزانه در اختیار استان قرار گرفته که امیدواریم مشکلات کمبود بودجه و نقدینگی را جبران کند.

فلاح در باره تفویض اختیار مدیران شهرستانی بخصوص غرب استان گفت: این موضوع حدی نسبی داشته و لزوم هماهنگی با ادارات کل و متمرکز بودن برخی مسائل سبب مراجعات مکرر به استان را مطالبه می کند.

وی در خصوص پرسش خبرنگاری مبنی بر تغییر و انتصاب فرد جدید در کرسی ریاست استانداری مازندران پاسخ داد: تغییر مبنا و منشاء تحول است و می تواند زمینه پیشرفت و تعالی را فراهم کند اما پرداختن به حواشی و دامن زدن به آن، بیهوده و کار انسان های ناتوان است چراکه همه ما بر این باور هستیم که مردم ما با درایت و هوشمندی خود دستمایه این مباحث نخواهند شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 16 مهر 96، کدمطلب:967-3384-5، www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین