پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۷۶۹۳
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱
استاندار مازندران شمار پروژه های نیمه تمام را در استان پنج هزار و ۵۰۰ فقره اعلام کرد و خواستار بهره گیری از مشارکت بخش خصوصی و سمن ها برای تکمیل آن شد.

شعارسال:  استاندار مازندران شمار پروژه های نیمه تمام را در استان پنج هزار و ۵۰۰ فقره اعلام کرد و خواستار بهره گیری از مشارکت بخش خصوصی و سمن ها برای تکمیل آن شد.

احمد حسین زادگان بعدازظهر یکشنبه در حاشیه نشست با مسئولان آموزش و پرورش استان با بیان اینکه پنج هزار و ۵۰۰ پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد، همکاری و مشارکت بخش خصوصی و سمن ها را برای تکمیل آن ضروری دانست.

وی با عنوان اینکه ظرفیت ها و بودجه دولت محدود است تصریح کرد: بدون مشارکت بخش خصوصی و سمن ها دولت نمی تواند به موفقیت دست یابد و باید از ظرفیت های حوزه های مختلف اجتماعی بهره برد.

حسین زادگان، بااظهار اینکه استفاده از ظرفیت بخش های اجتماعی و آموزشی اقدام نمادین و نمایشی نخواهد بود یادآور شد: برای توسعه استان به ارتباط منطقی و دوسویه بین آموزش و پرورش و دستگاه های اجرایی نیاز است.

استاندار مازندران، با بیان اینکه مشارکت مردم سبب کاهش آسیب ها می شود تصریح کرد: باید تشکل ها و سازمان های مردم نهاد را از آموزش و پرورش و نهادهای اجتماعی آغاز کنیم و بخش های اجتماعی و ظرفیت های مردمی را برای توسعه کارها جدی بگیریم.

حسین زادگان افزود: با اختلاف به جایی نخواهیم رسید و باید با اتحاد و درک منافع مشترک مازندران را بسازیم و توسعه دهیم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:2دی 1397 ، کدخبر:4493160 www.mehrnews.com،

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین