پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۱۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
پروژه‌های قمارگونه هفته دولت در مازندران نیز اگرچه اندک مشتریان خوش شانسی داشته است اما هزاران مشتری شکست خورده نیز دارد، به نحوی که اگر پروژه‌های تکمیل شده استان در بازه زمانی هفته دولت می‌توانند افتتاح شوند بی‌شک به علت کثرت پروژه‌های نیمه تمام حتی برای افتتاح تزئینی پروژه‌های نیمه تمام، چند سال زمان نیاز است.
شعار سال : احتمالا با واژه بخت آزمایی آشنایید و یا شاید آن را تجربه کرده باشید، شرکت در قرعه‌کشی‌ها به امید پیروزی و برنده شدن.

*هر بار که تبلیغات یک قرعه‌کشی را می‌بینیم به امید برنده شدن وسوسه می‌شویم که شانس خود را محک بزنیم.

*اگرچه موسسات برگزار کننده این قرعه‌کشی‌ها هرگز تصویر هزاران و شاید میلیون‌ها مشتری شکست خورده خود را نمایش نمی‌دهند اما اندک مشتریان خوش شانس خود را بسیار تبلیغ می‌نمایند.

*"دنیل گیلبرت" روانشناس هاروارد و نویسنده کتاب شیرجه در خوشبختی می‌گوید: «اگر در هر ۳۰ ثانیه یک بازنده مسابقات را در تلوزیون نشان دهیم که در عوض بگوید "باختم" حدود ۹ سال طول می‌کشد تا کل بازنده‌های یک قرعه‌کشی را نشان دهیم»

*پروژه‌های قمارگونه هفته دولت در مازندران نیز اگرچه اندک مشتریان خوش شانسی داشته است اما هزاران مشتری شکست خورده نیز دارد، به نحوی که اگر پروژه‌های تکمیل شده استان در بازه زمانی هفته دولت می‌توانند افتتاح شوند بی‌شک به علت کثرت پروژه‌های نیمه تمام حتی برای افتتاح تزئینی پروژه‌های نیمه تمام، چند سال زمان نیاز است.

**ضمن اینکه در نحوه برنده شدن برخی پروژه‌های هفته دولت نیز جای بحث است!

**اولا؛ افتتاح پروژه‌های منتسب به بخش خصوصی توسط مدیران استانی دولت، افتخار و عملکردی برای دولت محسوب نمی‌شود، چه بسیار پروژه‌ها که از سوی کارآفرینان بخش خصوصی در طول سال افتتاح می‌شود ولی مدیران آنها حاضر نیستند در مراسم افتتاح خود حتی یک مسئول دولتی را دعوت نمایند، به دلیل اینکه از زمانی که کارآفرین ایده خود را تا رسیدن به محصول اجرایی نماید با دور تسلسل در دستگاه‌های اداری به درجه‌ای از تنفر نسبت به عملکرد برخی از مدیران و دستگاه‌های اداری می‌رسد که حاضر نیست در افتتاح پروژه‌ای از کسی دعوت و یا از مسئولی تشکر نماید.

**ثانیا؛ افتتاح پروژه‌هایی که از طریق منابع عمومی به بهره‌برداری رسیده‌اند را نیز نمی‌توان به ناف دولت بست.

*بسیاری از پروژه‌های شهری که از طریق عوارض پرداختی شهروندان اجرایی شده است و نقش دولت به معنای قوه مجریه حداقل‌ترین آن بوده است و چه بسا در برخی موارد نفش کند کننده داشته است را نمی‌توان در کارنامه دولت نوشت.

*ضمنا بهتر بود به جای تاکید بر کمیت پروژه‌ها به کیفیت پروژه‌ها و اهمیت آن توجه می‌شد.

*چرا پروژه‌های کلان و اصلاحا استخوان دار مازندران به حدی با تاخیر در اجرا مواجه شده است که اولا؛ هزینه نگهداری بسیار بالایی ایجاد نموده‌اند و ثانیا؛ تقریبا افتتاح آنها دیگر به دلیل تاخیر زیاد گره چندانی از مشکلات نمی‌گشاید.

*در ادامه به برخی از مشتریان بزرگ و البته بخت برگشته قرعه‌کشی دولت (پروژه‌های نیمه تمام استان) خواهیم پرداخت.

به ناامیدی از این در مرو بزن فالی

بود که قرعه دولت به نام ما افتد

حافظ

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازشبکه اجتماعی
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
وقتی تو شهرداری ساری انقدر اختلاس میشه معلومه پروزه ها به اتمام نمیرسه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین