پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۱۲۵
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴
چهلمین و آخرین جلسه شورای شهر ساری به موضوعاتی چون متمم بودجه سال 97، نامه ها و مصوات کمیسیون ها، پرداخت مطالبات اصحاب رسانه، جمع آوری آب های سطحی، زباله سوز ساری، مطالبات و عیدی کارگران، طرح انتقال آب خزر و... اختصاص یافت.مسعود مدینه رئیس شورای شهر ساری اعلام کرد شورای شهر ساری 130 مصوبه در سال 97 داشته است و تلاش ما برای تسهیل توسعه شهری به شهرداری بوده است.وی با اعلام اینکه بودجه سال 98 شهر ساری 662 میلیارد تومان است، افزود: از این عدد، 557 میلیارد تومان آن عمرانی (حدود 66 درصد) و 193 میلیارد تومان آن (حدود 34 درصد) به امور جاری اختصاص دارد.

شعار سال: چهلمین و آخرین جلسه شورای اسلامی شهر ساری در سال 97 با حضور همه اعضای شورا، نمایندگان شهرداری و اصحاب رسانه در تالار جلسات ساختمان جدید شورا با موضوع «بررسی و تصویب متمم بودجه سال ۹۷ شهرداری ساری» و طرح نامه ها و مصوبات کمیسیون ها و نظرات فرمانداری برگزار شد و به موضوعاتی متمم بودجه سال 97، نامه ها و مصوات کمیسیون ها، پرداخت مطالبات اصحاب رسانه، جمع آوری آب های سطحی، زباله سوز ساری، مطالبات و عیدی کارگران، طرح انتقال آب خزر و... پرداخته شد.

130 مصوبه شورای شهر ساری در سال 97

مسعود مدینه رئیس شورای شهر ساری اعلام کرد شورای شهر ساری 130 مصوبه در سال 97 داشته است و تلاش ما برای تسهیل توسعه شهری به شهرداری بوده است.

وی با اعلام اینکه بودجه سال 98 شهر ساری 662 میلیارد تومان است، افزود: از این عدد، 557 میلیارد تومان آن عمرانی (حدود 66 درصد) و 193 میلیارد تومان آن (حدود 34 درصد) به امور جاری اختصاص دارد.

مدینه تصریح کرد: بودجه سال 98 بودجه ای با رشد 13.5 درصدی در نظر گرفتیم تا توجه بیشتری به عمران و آبادی شهر شود.

پرداخت باقیمانده ی مطالبات و عیدی کارگران ظرف دوسه روز آینده

طاهری نماینده شهرداری اعلام کرد: سال مالی 97 نست به تمام سال های گذشته برای شهرداری ساری سال خوبی بوده است و ما توانستیم همه پرداختی های قانونی را عملی سازیم.

وی همچنین وعده داد باقیمانده ی مطالبات و عیدی کارگران ظرف دوسه روز آـینده پرداخت خواهد شد.

مردم بابت خلف وعده ی احداث زباله سوزعصبانی اند

سردار علیجان شمشیربند با بیان اینکه حل معضل زباله سوز ساری نیاز به تمرکز و پیگیری جدی مدیریت شهری ساری دارد، گفت: اینکه ابتدای هر سال می گوییم زباله سوز تا پایان آن سال به بهره برداری می رسد و همچنان وعده ی ما در طول این سال ها محقق نمی شود، به زیان مدیریت شهری است. چرا که بدعهدی ما موجب بی اعتمادی مردم به مدیریت شهری می شود.

وی با بیان اینکه به خاطر زباله سوز، فشار زیادی از جانب مردم بر اعضای شورا وارد می شود، گفت: مردم حق دارند وعده ی ۶ ماهه انتقال زباله ۱۴ سال طول کشید و مردم بابت خلف وعده ی احداث زباله سوزعصبانی اند.

رئیس سابق شورای شهر ساری، تاکید کرد: توصیه می کنم همه اعضای شورا به صورت دست جمعی از طریق نامه، طومار و حتی دیدار حضوری از دولت بخواهیم در اتمام این پروژه تعجیل کند.­ استانداری و وزیر کشور هم به کمک کمک کنند تا این معضل هر چه زودتر مرتفع شود.

زلیکانی : دولت به جای اجرای طرح های عجیب و غریب، پروژه های نیمه کاره مازندران را تکمیل کند. علی اکبر زلیکانی نائب رئیس شورای شهر ساری در پاسخ پرسش یکی از اعضای شورای شهر مبنی بر چرایی مخالفت با انتقال آب دریای خزر گفت: اجرای این طرح اثرات تخریبی جبران ناپذیری برای مازندران خواهد داشت که بنده در یک جلسه ای با حضور خبرنگاران در این باره صحببت خواهم کرد.

وی افزود: چرا دولت به جای پرداختن و تکمیل پروژه هایی چون آزادراه ساری تاکام، بیمارستان فوق تخصصی شهر و دیگر پروژه هایی که از زمان دولت احمدی نژاد نیمه کاره مانده است، به دنبال اجرای طرح های عجیب و غریب چون انتقال آب دریای خزر است.

در بخش پایانی جلسه و مراسم تجلیل از همراهان مدیریت شهری ساری در سال 97، در بخش رسانه از زهرا شریفی خبرنگار ایلنا تجلیل شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری مازندشورا تاریخ انتشار 25 اسفند 97، کد خبر: 51143، www.mazandshora.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین