پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۰۵۸
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان از افتتاح 12 مدرسه در مهرماه امسال در استان خبر داد.

شعار سالمدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان از افتتاح 12 مدرسه در مهرماه امسال در استان خبر داد. فرزاد تیموری اظهار کرد: بنیاد برکت متعهد به احداث 69 پروژه در قالب 59 مدرسه و 10 مسجد شده است که از این تعداد، 37 مدرسه افتتاح شده و 12 مدرسه دیگر نیز در مهرماه امسال به صورت کشوری به بهره‌برداری شد.

وی افزود: این 12 مدرسه با اعتباری افزون بر 25 میلیارد تومان در شهرستان‌های نهاوند، اسدآباد، کبودراهنگ، ملایر، تویسرکان و همدان به بهره‌برداری می‌رسد.

تیموری عنوان کرد: اعتبار ساخت 10 مسجد یک میلیارد و 300 میلیون تومان درنظر گرفته شده به طوریکه در حال ساخت هستند و تا کنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند و همزمان با دهه فجر در شهرستان‌های همدان، فامنین، تویسرکان و نهاوند به بهره‌برداری می‌رسند.

وی عنوان کرد: طرح استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس از سال 91 از طریق بودجه ملی آغاز شده و با استمرار اعتبارات تا کنون ادامه داشته است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح، 70 درصد مدارس استان به سیستم گرمایشی شوفاژ و پکیج استانداردسازی شده، 28 درصد مدارس نیز توسط بخاری‌های گازی با دودکش استاندارد و 2 درصد هم به بخاری‌های نفتی کاربراتوردار مجهز شده است.

وی با بیان اینکه 2600 دستگاه بخاری کم‌مصرف هرمتیک خریداری شده و در مدارس همدان نصب می‌شود، یادآور شد: در نظر داریم تا قبل از آغاز فصل سرما مدارس مجهز به سیستم گرمایشی نفت‌سوز شده و کلاس‌های کانکسی را به وسایل گازسوز تجهیز کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 27 شهریور 96، کدمطلب:966-14690-5، www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین