پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۶۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۲
معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان با بیان اینکه ۹۰ مدرسه در همدان زیر پوشش طرح کانون مدرسه است گفت: ۳۵۰ کلاس در این طرح از خدمات کانون پرورش فکری بهره‌مند می‌شوند.

شعارسال: زهرا رضوی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با بیان اینکه طرح «کانون مدرسه» به منظور بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و امکانات کانون پرورش فکری در مدارس است اظهار کرد: این طرح برای تبیین و تحلیل فعالیت‌های آموزشی و تربیت پرورشی دانش‌آموزان است.

رضوی بیان کرد: مدارس جامعه هدف در این طرح 90 مدرسه و 350 کلاس است که بر اساس برنامه هفتگی و ماهانه چند ساعت در کانون حضور می‌یابند و در این طرح دانش‌آموزان مسائل آموزشی و درسی را با حضور معلمان و مربیان می‌آموزند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سعی شده تا کودکان مناطق کمتر برخوردار همدان نیز از خدمات کانون بهره‌مند شوند افزود: عمده مراکز کانون در همدان در این مناطق واقع شده ضمن اینکه نخستین مرکز سیار شهری همدان نیز سال گذشته راه‌اندازی شد و بیشتر به مناطق حاشیه شهر رفت‌وآمد دارد.

معاونت کانون پرورش فکری همدان مطرح کرد: 55 هزار و 903 دفعه فعالیت در 9 ماهه امسال برای یک میلیون و 335 هزار و 638 دفعه نفر انجام گرفته است.

رضوی با اشاره به فعالیت‌های انجام گرفته اظهار داشت: فعالیت‌های کانون در 5 عرصه و 44 شاخص عملکرد خلاصه می‌شود که در این راستا اقدامات جذب، شناسایی، پرورش خلاقیت و استدادیابی در 40 مرکز انجام می‌شود و تاکنون نیز 24 عنوان فعالیت در حوزه‌های قصه‌گویی، شعرخوانی، نقاشی، خوشنویسی، انیمیشن و غیره برای این قشر برگزار شده است.

وی تصریح کرد: سینما کانون همدان صبح‌ها به اجرای تئاتر و بعد از ظهرها به اکران فیلم اختصاص دارد که در این راستا فیلم‌های تخصصی حوزه کودک و نوجوان و یا فیلم‌های بزرگسالان با نگاه طنز اجتماعی که برای کودکان و نوجوانان جذابیت داشته باشد اکران می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار خبر 4 بهمن 1395، کدمطلب: 1305174 ،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
0
0
پس فوق برنامه مشکلش حل شد دیگه/
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین