پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۹۰۵
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲
نماینده شرق هرمزگان در مجلس گفت: در شهرستان میناب بالغ‌بر 200 مدرسه داریم که در وضعیت مطلوبی قرار ندارند و نیاز به بازسازی دارند که امیدوارم وزیر آموزش‌وپرورش نسبت به این موضوع اهتمام ویژه داشته باشد.

شعارسال: "سید مصطفی ذوالقدر" صبح امروز در آیین آغاز سال تحصیلی جدید که در دبیرستان دخترانه شاهد بندرعباس برگزار شد، بیان کرد: از مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان تشکر می‌کنم زیرا مدیر با لیاقتی است و توانسته به‌خوبی از عهده وظایفش بربیاید.

وی اضافه کرد: باید در مدارس یاد دهیم تا فرزندانمان بنویسند و در آینده با کسب علم‌اندوزی کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دهند.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس با اشاره به اینکه علم فراموشی می‌آورد، اضافه کرد: باید همواره خواند و علم آموخت تا از آن دانش برای پیشرفت کشور استفاده شود.

ذوالقدر با تبریک انتصاب استاندار جدید هرمزگان، تصریح کرد: از استاندار سابق نیز راضی هستم گرچه من معروف هستم به اینکه هوای استانداران را دارم .

وی ادامه داد: آقایان ترکان، خرم و جادری در هرمزگان کارکردند و خدمات ارزنده‌ای از خود برجای گذاشتند و امیدوارم که استاندار جدید موفق باشد و در همه زمینه‌ها بنده حامی و طرفدار وی هستم.

ذوالقدر در ادامه با اشاره به اینکه مسئله مدارس تخریبی استان را باید برسی کرد، اضافه کرد: در شهرستان میناب بالغ‌بر 200 مدرسه داریم که در وضعیت مطلوبی قرار ندارند و نیاز به بازسازی دارند که امیدوارم وزیر آموزش‌وپرورش نسبت به این موضوع اهتمام ویژه داشته باشد.

نماینده شرق هرمزگان در مجلس بابیان اینکه از استاندار خواهش می‌کنم که با جدیت به این مدارسی که رو به تخریب هستند، توجه داشته باشد، عنوان کرد: مدارسی داشته‌ایم در میناب که وضعیت بحرانی داشته و زمانی که دانش آموزان در آن نبوده‌اند سقف آن ریزش کرده است که نیاز به بررسی جدی دارد که دیگر شاهد تکرارش نباشیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 1مهر1396، کدخبر: 967-285-5 www.khalijefars.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین