پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۷۳۷
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید ۴۱۵ کلاس درس جدید در قالب ۱۲۲ واحد آموزشی در سطح استان به بهره برداری می رسد.

شعارسال: علیرضا راشکی ، اظهار داشت: مهر ماه امسال و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید ۴۱۵ کلاس درس جدید در قالب ۱۲۲ واحد آموزشی با اعتباری بالغ بر ۴۴۲ میلیارد ریال در سطح استان سیستان و بلوچستان به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه با افتتاح این کلاس ها بیش از ۱۲ هزار دانش آموز از فضای استاندارد آموزشی بهره مند می شوند، افزود: با این وجود همچنان در سطح شهرستان های استان سیستان و بلوچستان نیازمند راه اندازی ۵ هزار کلاس درس جدید هستیم.

وی ادامه داد: البته خوشبختانه در سال های اخیر مشارکت خیرین بسیار خوب بوده و در مهر ماه امسال نیز ۸۸ مدرسه با ظرفیت ۳۱۴ کلاس درس با همت و مشارکت خیران مدرسه ساز آماده بهره برداری است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: در استان ۱۸ هزار و ۹۵۴ کلاس درس وجود دارد که ۱۰ هزار و ۵۲۸ کلاس درس از مجموع آن ها نیازمند تخریب، بازسازی و مقاوم سازی است.

وی با اشاره اینکه ۵ مدرسه با ۳۲ کلاس درس به همت خیر مدرسه ساز در شمال سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسیده، افزود: آقای غلامحسین مطهری از خیرین غیربومی مدرسه ساز است که تعداد ۲۱ مدرسه در سطح استان در حال ساخت دارد که از این تعداد ۵مدرسه در منطقه سیستان به بهره برداری رسیده است.

وی بیان داشت: برای ساخت این ۵ مدرسه ٣٧ میلیارد ریال هزینه شده و پنج میلیارد ریال هزینه تجهیز آن را نیز اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان پرداخت کرده است.

راشکی ادامه داد: از این ۵ مدرسه، ۲ مدرسه با ۱۴ کلاس درس در روستای «عباس آباد» شهرستان نیمروز، ۲ مدرسه شش کلاسه در روستاهای «جهان آباد» و «صفرزایی» شهرستان هیرمند و همچنین یک مدرسه شش کلاسه در روستای «فیروزآباد» شهرستان زهک به مرحله بهره برداری رسیده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 26شهریور1396، کدخبر: 4088289: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین