پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۸۹۹
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۳
معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی گفت: نرخ رشد باسوادی سیستان و بلوچستان در سالهای 90 تا 95 تقریبا بیش از 90 درصد نسبت به پنج سال گذشته خود رشد کرده است.

شعارسال: علی باقرزاده در آیین زنگ «مهر و مقاومت» به مناسبت آغاز بازگشایی مدارس در زاهدان، افزود: ارتقا سطح سواد در این استان در اولویت فعالیت های این سازمان قرار دارد.

وی بیان کرد: با همکاری و همت مسئولان، علماء، معتمدان و ریش سفیدان سیستان و بلوچستان، در آینده شاهد استانی عاری از بی سوادی باشیم.

باقرزاده در ادامه اظهار کرد: این میزان رشد باسوادی در سیستان و بلوچستان در حالی رخ داده که رشد باسوادی کشور در سالهای 86 تا 90، 2 دهم درصد بوده است.

معاون وزیر گفت: سیستان و بلوچستان دستاوردهای بسیار زیادی در حوزه آموزشی در چند سال اخیر به دست آورده است.

وی خاطرنشان کرد: باید با تامین منابع، جمع آوری اطلاعات و تهیه امکانات، افراد بی سواد شناسایی و زمینه با سواد شدن آنان فراهم شود.

باقرزاده ادامه داد: با عنایت دولت و همکاری مردم بزودی همه کودکان بازمانده از تحصیل در سیستان و بلوچستان زیر پوشش تحصیل قرار خواهند گرفت.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 1مهر1396، کدخبر: 967-386-5: www.sb.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین