پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۶۲۹
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برنامه ریزی ها برای جذب ۷۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل در سیستان و بلوچستان ادامه دارد .
شعارسال: معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برنامه ریزی ها برای جذب ۷۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل در سیستان و بلوچستان ادامه دارد .

علی اصغر جمشیدنژاد افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و در راستای کاهش آسیب‌ها ۱۲۵ هزار نفر کودک بازمانده از تحصیل در طی دو سال در استان جذب مدرسه شدند.

معاون استاندار در ادامه اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی زیادی در استان وجود دارد که از آن جمله در حوزه آموزش و پرورش مواردی چون کودکان بازمانده از تحصیل، نبود فضای آموزشی کافی، نبود خودرو برای جابجایی و باورهای بعضی از افراد برای عدم اقبال از تحصیل خصوصا برای بانوان که برنامه ریزی های متعددی برای رفع این مباحث انجام شد.

وی نرخ با سوادی در استان را 90 برابر نرخ جهانی اعلام کرد و افزود: بر اساس اعلام معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس ستاد نهضت سوادآموزی در مراسم آغاز سال تحصیلی 96- 97 نرم موفقیت برای رفع بی سوادی در جهان یک درصد است، در کشور ایران ۰/۲ درصد و نرخ استان سیستان و بلوچستان ۴/۵ درصد است که 90 برابر نرخ جهانی می شود.

جمشید نژاد همچنین ضمن تشکر از مدیرانی که در حوزه اجتماعی تلاش داشته‌اند افزود: تلاشها برای کاستن از آسیب‌هایی که در سایربخش‌های وجود دارد ادامه دارد و گزارش عملکرد استان سیستان و بلوچستان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی فراتر از رشد و توسعه بلکه جهشی است .

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 5 مهر 1396، کدخبر: 96070503208، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین