پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۵۶۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹
استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی، سال 96 را سال رویش مباحث آب دانست و گفت: برای پروژه‌های استان در حوزه آب اتفاق بزرگی رقم زده‌ایم بطوری که سال آینده سال آب استان می‌شود.
شعارسال: علی اوسط هاشمی فعالیت سخت افزاری را در حوزه بهداشت مثبت دانست و افزود: در ابتدای آغاز به کار دولت در استان توسعه با جهش انفجاری را تعریف کردیم که در حوزه بهداشت به وضوح خودنمایی می‌کند و امروز دیگر روز رفتار نرم در حوزه بهداشت است.

وی تاکید کرد: فعالیت در حوزه بهداشت و درمان را به گونه‌ای شکل دهید که فرصت سوزی برای بخش خصوصی نباشد و هر قسمت از این حوزه که اشتیاق بخش خصوصی می تواند در آن شکل بگیرد را به بخش خصوصی واگذار کنید.

استاندار سیستان و بلوچستان تفکر بهداشتی را مقدم بر خانه‌های بهداشت دانست و گفت: باید نگرش ها به بهداشت در سبد خانوار مردم به عنوان یک ضرورت تعریف شود.

وی به تصویب ساخت دو اردوگاه قرنطینه در نقطه صفر مرزی اشاره کرد و افزود: وقتی تهدید بیماری‌ها جدی است قرنطینه نیز جدی است چون به این راحتی و ارزانی بیماری های واگیردار را از استان دور نکرده‌ایم که اجازه دهیم امروز با ورودهای غیرقانونی مجدد اینگونه بیماری ها دراستان شیوع پیدا کند.

هاشمی تاکید کرد: باید در حوزه بهداشت و درمان یک قرنطینه انسانی احیا شود.

وی با اشاره به اینکه وقتی سخن از رشد اقتصادی می شود عده ای فکر می کنند اقتصاد حتما باید پول یارانه باشد، ادامه داد: همین سرمایه گذاری‌های میلیاردی در حوزه بهداشت و درمان استان و رشد آن در 3 ساله اخیر گواه رشد اقتصادی استان است.

این مقام مسئول اجرای پروژه ها را در استان احیای حق دانست و گفت: افتخار می کنم در این دولت گاز رسانی به زاهدان را به سرانجام رساندم و نگذاشتم استان به همان وضعیت گذشته باقی بماند امروز باید از مردم بابت تاخیر 20 ساله عذرخواهی کرد.

هاشمی شایعات در مورد گازرسانی و نحوه روشن شدن مشعل گاز را سطحی و کوتاه دانست.

استاندار سال 96 را سال رویش مباحث آب دانست و گفت: برای پروژه‌های استان در حوزه آب اتفاق بزرگی را رقم زده‌ایم سال آینده سال آب استان می‌شود.

این مقام مسئول با تاکید بر یکی بودن اخلاق انقلابی و خواست انقلابی افراد اظهار کرد: من توقعم این است کسی که در درون ادعای انقلابی دارد بین کارها و گفتاری که بر اساس خدمت به مردمان است و کارها و گفتاری که لازمه رقابت است فرق قائل شود چون رقابت باید بر پایه دانایی و برنامه‌ای باشد که در نگاه مردم بنشیند و باری از دوششان بردارد.

استاندار سیستان وبلوچستان طی سخنانی، پیشنهاد داد کنگره اقوام ایرانی سال آینده در سیستان و بلوچستان برگزار شود.

هاشمی با اشاره به اینکه میل به مشارکت و بودن در جوانان موج می زند، بیان کرد: هر کس دفاع مقدس و انقلاب را باور کرده باشد باید جوان را باور کند.

وی با اشاره به اینکه جوانان پیشاهنگانی هستند که تغییر در جامعه را نمایان می‌کنند، افزود: هر کس دانش گفت و گو و تعامل در سطح جوان را نداشته باشد باید در برابر وی سکوت کند.

هاشمی ضرورت مهم جامعه را بحث جوان پذیری دانست و اضافه کرد: بگذارید کارهای بزرگ از سیستان و بلوچستان در کشور قد بکشد.

وی با اشاره به اینکه سوادهای نو نشان از تحول و تفاوت است، بیان کرد: اولین سواد، سواد رسانه‌ای است، محدود کردن و فیلتر کردن آن عصاره بی سوادی است.

وی خاطرنشان کرد: خانه جوان باید به خانه‌ای تصمیم ساز و مطالبه‌گر تبدیل شود.

هاشمی امنیت استان را برگرفته از شعور مردم دانست و تاکید کرد: امروز جریانات افراطی در استان جایگاهی ندارند.

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان در این نشست اظهار کرد: این اداره کل در سال 95 در حوزه جوانان حائز رتبه دوم کشوری شد و عامل این موفقیت جوان باوری و جوان یاوری استاندار است.

حسین ثوری افزود: تخصیص اعتبار برای ایجاد دو خانه جوان در استان باعث شد که امروز شاهد افتتاح خانه جوان زاهدان باشیم تا محل تجمع تفکرهای خوب و معنا دار باشد.

وی ادامه داد: تدوین برنامه عملیاتی حوزه جوانان مهمترین مصوبه شورای ساماندهی است که اجرایی شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار: 25 اسفند 1395، کدخبر: 95122516455 ، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
0
0
رویش مباحث آب؟؟؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین