پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۱۱۳۹
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: 524 مدرسه با 2 هزار و 220 کلاس درس در این استان در دست ساخت داریم‌.
شعار سال: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: 524 مدرسه با 2 هزار و 220 کلاس درس در این استان در دست ساخت داریم‌.
علیرضا راشکی در جلسه شورای آموزش و پرورش افزود: بیش از هزار کلاس درس با مشارکت مردم در سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود‌.

وی بیان کرد: نخستین جشنواره خیران مدرسه ساز اسفند پارسال در سیستان و بلوچستان برگزار شد که در این جشنواره خیران 55 میلیارد تومان متعهد شدند‌.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود بالای 70 درصد از این تعهد محقق شود.

وی گفت: سیستان و بلوچستان از لحاظ ساخت فضاهای آموزشی شتاب بسیار خوبی گرفته است.

راشکی گفت: برای رسیدن فضا‌های آموزشی سیستان و بلوچستان به متوسط کشوری نیازمند ساخت افزون بر 11 هزار کلاس درس جدید با زیربنای یک‌میلیون مترمربع فضای آموزشی هستیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان در ادامه اظهار کرد: از 18 هزار و 934 کلاس درسی در سیستان و بلوچستان وجود دارد 6 هزار و 181 مورد از آن‌ها تخریبی است و نیازمند تخریب کامل و بازسازی و 4 هزار و 358 مورد آن نیز نیازمند مقاوم‌سازی است‌.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود فضاهای آموزشی در استان در روستاها و نقاطی که مدرسه وجود ندارد، مردم خانه‌ها و مساجد را با رعایت موازین شرعی جهت آموزش در اختیار آموزش‌وپرورش قرار می‌دهند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران، تاریخ انتشار: 8 خرداد 1397، کدخبر: 97030803697 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین