پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۹۰۷۴
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۶
در پی انتشار خبر درس خواندن دانش آموزان روستای شهریری در سایه، یکی از خیرین قول ساخت دو کلاس درس را در این روستا داده است.

شعارسال: در پی انتشار خبری با عنوان «تحصیل در سایه»  و انتشار مشکلات کمبود کلاس دبستان آزادگان شهریری، یکی از خیرین قول ساخت دو کلاس درس در این روستا را داده است .

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان ضمن تشکر از پرداختن این خبرگزاری به مشکلات آموزشی دبستان روستای شهریری ، اظهار داشت: نگاه تیزبین ایلنا باعث شد دید آموزش و پرورش نسبت به مشکلات مدرسه آزادگان شهریری وسیع تر شود و بصورت جدی تر برای حل مشکلات این مدرسه اقدام کند.

علی مرادی افزود: دبستان آزادگان شهریری 101 دانش آموز و 6 پایه تحصیلی دارد که با مشکل کمبود دو کلاس درس برای دو پایه مواجهند و پس از انتشار گزارش خبری از این مدرسه یکی از خیرین هزینه های ساخت این 2 کلاس را پذیرفته و به زودی اقدامات لازم جهت ساخت این دو کلاس انجام خواهد شد .

وی خاطر نشان کرد: دو پایه پنجم و ششم دبستان آزادگان شهریری تا زمان اتمام ساخت این دو کلاس، در شیفت ظهر تشکیل می شود.

مرادی عنوان کرد: فضای داخلی مدرسه آزادگان و سقف آن 2 سال پیش باسازی و تعمیر شده و جناب آقای شجاعی که در بحث ساخت مدارس خیری در استان فعال است قول ساخت 2کلاس درس را داده و مقرر است تا بهمن ماه آماده شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار: 23آبان 1397 ، کدخبر:691738 www.ilna.ir ،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین