پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۱۴۲۰
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷
معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: 560 کلاس درس خشتی و گلی در سیستان و بلوچستان حذف و کلاسهای استاندارد جایگزین آنها خواهد شد.
شعارسال:معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: 560 کلاس درس خشتی و گلی در سیستان و بلوچستان حذف و کلاسهای استاندارد جایگزین آنها خواهد شد.

داریوش ورناصری در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس سیستان وبلوچستان گفت: بیشترین مدارس خشتی و گلی کشور درسیستان وبلوچستان وجود دارد و قرار است این تعداد از کلاسها را تا پایان امسال استاندارد سازی کنیم .

وی بیان کرد: اعتبار پیش بینی شده برای نوسازی مدارس کشور را در سال 98 ، دو و نیم برابر سال قبل به مبلغ بیش از5هزار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: به همین نسبت اعتبار سیستان و بلوچستان هم دوبرابر می شود .

ورناصری گفت: بخش قابل توجه‌ای از اعتبارت امسال به استان‌های کم برخوردار کشور نظیر سیستان و بلوچستان اختصاص می‌یابد تا این استان‌ها هرچه سریع‌تر به میانگین کشور در سرانه فضای آموزشی برسند .

وی ادامه داد: هم اینک حدود پنج هزار فضای آموزشی در کشور در دست ساخت است که خیران به طور میانگین در ساخت ۵۰ درصد این طرح‌ها مشارکت دارند .

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: مهمترین برنامه‌ها و سیاست‌های امسال سازمان نوسازی شامل حذف سیستم‌های گرمایشی نفت سوز و گازسوز غیراستاندارد، صنعتی سازی مدارس با رویکرد توجه به معماری اسلامی و ایرانی، ساخت و گسترش مدارس سبز و تکمیل فضاهای آموزشی نیمه تمام است .

ورناصری افزود: سازمان نوسازی مدارس کشور در تلاش است با اعتبارات در نظر گرفته شده استان‌های کمتر برخوردار را به سرانه متوسط کشوری برساند .

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به اهمیت برچیده شدن مدارس خشتی و گلی گفت: این مدارس تا پایان شهریور امسال در تمامی استان‌ها بجز سیستان و بلوچستان به طور کامل برچیده می‌شود .

وی افزود: در سیستان و بلوچستان نیز به دلیل دارا بودن تعداد زیادی از مدارس خشتی گلی امیدواریم بتوانیم تا پایان سالجاری شاهد برچیده شدن این مدارس باشیم.

راشکی مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس سیستان و بلوچستان هم گفت: اعتبار پیش بینی شده برای نوسازی مدارس خشت و گلی درسیستان وبلوچستان امسال 50 میلیاردتومان است .

دراین مراسم سرحدی نیا بعنوان مدیرکل جدید نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس استان معرفی و ازمدیرکل سابق تجلیل شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار12خرداد 98، کدخبر: 98031205327،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین