پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۷۱۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با بیان اینکه ۴۳درصد مدارس استان نیازمند نوسازی هستند،گفت: تنها ۲۰ درصد از مدارس دارای شرایط نوسازی و مقاوم‌سازی هستند که بسیار اندک است.

شعار سال: سعید هژبری عصر چهارشنبه در نشست بررسی کارگروه مقاوم‌سازی مدارس گرمسار به میزبانی فرمانداری این شهرستان، ضمن بیان اینکه ۲۰درصد مدارس استان سمنان نوسازی و مقاوم‌سازی شدند، تأکید کرد: این میزان با همراهی مسئولان دستگاه‌های ذی‌ربط و همچنین استفاده از ظرفیت خیران مدرسه‌ساز، می‌بایست افزایش پیدا کند.

وی افزود: طبق آخرین بررسی‌های صورت گرفته از سوی اداره کل نوسازی مدارس، ۴۳ درصد از مدارس استان سمنان نیازمند مقاوم‌سازی هستند که کسر قابل‌توجهی از مدارس را در هشت شهرستان استان، شامل می‌شود.

نوسازی مدارس روستایی در اولویت

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان، بابیان اینکه گرمسار نیز از شرایط مدارس استان مستثنا نبوده و می‌بایست نگاه ویژه‌ای به نوسازی مدارس در این شهرستان شود، تأکید کرد: یکی از دغدغه‌های مسئولان نوسازی و بهسازی مدارس هستند.

هژبری با تقدیر از طرح هجرت سه ویژه حضور بسیجیان در مدارس با هدف نوسازی، گفت: در کنار این طرح‌ها باید در نوسازی مدارس مشارکت ها را افزایش داد.

وی افزود: یکی از اولویت های نوسازی و بهسازی مدارس، روستاها به خصوص روستاهای بخش های محروم استان هستند که امیدواریم تا آغاز سال تحصیلی آتی بتوانیم بخشی از این مدارس را بهسازی کنیم.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 7 تیر 97، کد مطلب: 4332731، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
0
ا.ح75
خیلی خوبه ؛ امیدواریم این روند با سرعت بیشتری ادامه پیدا کنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
0
این امار ها بسیار خوبند اما کم است
خدایی نکرده اگر زلزله بیاید این کودکان بی دفاع در خطر جدی هستند
م.ص76
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
0
0
نوسازی مدارس مسیله مهمیه چون ممکنه در اثر بلایای طبیعی جان بچه ها به خطر بیافته م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین