پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۵۱۱۸۲
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵
مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح هجرت دانش‌آموزی در سطح حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: 600 دانش‌آموز در تابستان جاری در سطح استان به فعالیت‌های جهادی از جمله محرومیت‌زدایی، کاشت گیاهان دارویی، مرمت و زیباسازی مدارس و... مشغول هستند.

شعارسال: حاتم ریاحی امروز از اجرای طرح هجرت دانش‌آموزی در سطح حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: 24 حوزه دانش‌آموزی در سطح استان فعال است که هرکدام از آن‌ها دارای یک گروه جهادی هستند.

مسؤول سازمان بسیج دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه طرح هجرت دانش‌آموزی پس از پایان ماه مبارک رمضان در استان آغاز شد، ادامه داد: حدود 600 دانش‌آموز در این طرح با هدف انجام فعالیت‌های جهادی که شامل فعالیت‌های خدماتی،عمرانی و فرهنگی است، بکارگیری شده‌اند.

وی اضافه کرد: دانش‌آموزان در عرصه‌های ساخت خانه محرومان، ساخت خانه عالم، نقاشی و دیوارنویسی مدارس، کاشت گیاهان دارویی، هرس درختان، برداشت محصول، دوخت مقنعه برای دانش‌آموزان محروم بکارگیری شده‌اند و همچنین در کنار انجام این فعالیت‌ها کلاس‌های فرهنگی از جمله احکام، قرآن و عقیدتی نیز در اردوگاه‌های گروه‌های جهادی برگزار می‌شود.

ریاحی با بیان اینکه طرح هجرت دانش‌آموزی 25‌ام شهریورماه جاری در چهارمحال و بختیاری به کار خود پایان می‌دهد، خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته اردوهای جهادی با فعالیت‌های محدود در قالب اردوهای 10 روزه به مرمت و زیباسازی مدارس اختصاص پیدا می‌کرد، اما از سه سال گذشته این فعالیت‌ها گسترش پیدا کرد و دانش‌آموزان وارد عرصه‌های محرومیت‌زدایی و عمرانی شد.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس چهارمحال و بختیاری، تاریخ انتشار 1 شهریور 97، کدمطلب: 13970530001107،www.chaharmahal-bakhtiari.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین