پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۹۸۵۰۳
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷
مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی گفت: طی طرحی که برای اعتلای گروه‌های جهادی در سال ۹۷ داشتیم، توافق کردیم هر گروه جهادی حداقل ۳ سال در منطقه فعالیت کند و حدود ۹۰ درصد گروه‌های جهادی به این توافق پایبند ماندند.

شعارسال:مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی گفت: طی طرحی که برای اعتلای گروه‌های جهادی در سال ۹۷ داشتیم، توافق کردیم هر گروه جهادی حداقل ۳ سال در منطقه فعالیت کند و حدود ۹۰ درصد گروه‌های جهادی به این توافق پایبند ماندند.

صادق مفرد، مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی پیرامون فعالیت‌های مختلف گروه‌های جهاد سازندگی در سراسر کشور گفت: طی طرحی که برای اعتلای گروه‌های جهادی در سال ۹۷ داشتیم توافق کردیم هر گروه جهادی حداقل ۳ سال در منطقه بماند و فعالیت کند و رقمی حدود ۹۰ درصد گروه‌های جهادی به این توافق پایبند ماندند.

مفرد گفت: نزدیک به
۶۴ درصد گروه‌های جهادی برنامه‌های خود را برای این ۳ سال نیز ارایه کردند. این یکی از رویکرد‌های ماندن در منطقه بود و یکی دیگر از رویکرد‌ها ما این بوده که در کنار آن جغرافیایی که در کنار هجرت و سفر جهادی گروهی که می‌خواهد به فعالیت جهادی بپردازد در مسیری نزدیک موقعیت جغرافیایی خودش به فعالیت بپردازد؛ که این امر هم در قالب سازندگی در محلات حاشیه شهر در حال انجام است و امسال رقمی حدود ۴۳۰ دانشگاه در مناطق حاشیه شهری خود در حال فعالیت هستند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزای دانشجو،تاریخ انتشار 11 فروردین 98 ، کد خبر: 753477،snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین