پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۳۵۱۱۲
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸
معاون اول رئیس جمهوری گفت: دولت کنار خیرین خواهد بود، البته شرایط دولت را هم باید در نظر گرفت؛ باید بیشتر بعد از ماه رمضان در مورد شرایط کشور با مردم صحبت کنیم تا مردم در جریان شرایط دولت قرار بگیرند.اسحاق جهانگیری، در مراسم گردهمایی خیرین مدرسه ساز کشور افزود: در آمار و ارقامی که وزیر آموزش و پرورش و سایرین ارائه دادند متوجه می‌شویم که بیش از ۲۰درصد کلاس‌های درس کشورمان توسط خیرین ساخته شده است.

شعار سال: معاون اول رئیس جمهوری گفت: دولت کنار خیرین خواهد بود، البته شرایط دولت را هم باید در نظر گرفت؛ باید بیشتر بعد از ماه رمضان در مورد شرایط کشور با مردم صحبت کنیم تا مردم در جریان شرایط دولت قرار بگیرند.اسحاق جهانگیری، در مراسم گردهمایی خیرین مدرسه ساز کشور افزود: در آمار و ارقامی که وزیر آموزش و پرورش و سایرین ارائه دادند متوجه می‌شویم که بیش از ۲۰درصد کلاس‌های درس کشورمان توسط خیرین ساخته شده است.وی با بیان اینکه سنت حسنه خیرین امروز به یک راهبرد برای غلبه بر مشکلات تبدیل شده است، اظهار داشت: در صدر این سنت حسنه موضوع آموزش و پرورش قرار می‌گیرد. خود خیرین بدون اینکه کسی به آنها اجباری کند توجه کرده‌اند که آموزش و پرورش مهم‌ترین حوزه است.

با توجه به چشم‌انداز توسعه پایدار باید گفت هیچ توسعه پایداری شکل نمی‌گیرد مگر اینکه آموزش و پرورش رشد کند. به همین دلیل است که خیرین خودشان این جهت‌گیری را داشته‌اند که به این سمت بیایند.وی افزود: در کشورهای پیشرفته هم به این نتیجه رسیده‌اند که باید نظام آموزشی مناسبی داشته باشند تا به توسعه سیاسی و اقتصادی دست پیدا کنند. اینجور نیست که کمبود آموزش و پرورش فقط در خود این حوزه باشد، بلافاصله در حوزه‌های دیگر مثل سیاسی و اقتصادی کمبودش هویدا می‌شود.

معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به تحولات فناوری و اطلاعات گفت: در دوران انفجار اطلاعات و گسترش فناوری هستیم، آموزش و پرورش باید در این راستا تحول پیدا کند. واقعیت‌هایی پیش روی کشور هست از جمله کلاس‌های کپرنشینی وجود دارد یا کلاس‌های برخی مناطق محروم مناسب نیست؛ همه ما باید به این موضوعات توجه کنیم. شاخص اقتصادی تهران با هیچ استانی قابل مقایسه نیست، به نظر من استان‌هایی که این‌چنین هستند باید بیشتر به سایر استان‌های محروم کمک کنند. وزارت آموزش و پرورش باید اطلاع‌رسانی کند که چه مناطقی بیش‌تر نیازمند کمک هستند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه ایران ، تاریخ انتشار ------، کدمطلب: 470502 ، www.iran-newspaper.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین