پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۳۸۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در استان زنجان دو هزار و ۳۰۰ مدرسه وجود دارد که از این تعداد ۲۸۰ مدرسه توسط خیرین مدرسه‌ساز ساخته‌شده است.

شعار سال: مریم رشتچی شامگاه سه شنبه در حاشیه مراسم کلنگ زنی چهاردهمین آموزشگاه خیر ساز افزود: مدرسه ۱۲ کلاسه حاج حسن غضنفریان باهمت یک خیر ساخته می‌شود و بر اساس پیش بینی انجام‌شده این مدرسه مهرماه سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار کرد: در استان زنجان ۲۶ پروژه نیمه‌تمام خیری در دست اجرا داریم که ۲۰۰ کلاس درس را شامل می‌شود و چهار مدرسه با ۲۳ کلاس درس در مهرماه سال جاری آماد تحویل است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان گفت: در استان زنجان دو هزار و ۳۰۰ مدرسه وجود دارد که از این تعداد ۲۸۰ مدرسه توسط خیرین مدرسه‌ساز ساخته‌شده است.

رشتچی تأکید کرد: درمجموع ۲۹۶ مدرسه و سالن ورزشی توسط خیرین مدرسه ساز در استان زنجان ساخته‌ شده و پنج شهرک جدیدالاحداث استان فاقد مدرسه هستند.

وی ابراز کرد: رسانه‌ها نقش مهمی درزمینه توسعه فرهنگ خیری در استان دارند و امیدواریم رسانه‌ها در این حوزه فعالانه و به جد وارد عرصه شوند و خوشبختانه تاکنون رسانه‌ها در بحث تقویت فرهنگ ساخت مدارس در استان عملکرد بسیار خوبی را داشتند.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 3 مرداد 97، کد مطلب: 4356378، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
0
0
ا.ف75
مگه اینکه خود مردم به داد خودشون برسن!
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین