پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۳۸۹۸۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶
نایب رییس کمیسیون آموزش مجلس اعلام کرد: ۲۵ تا ۳۰ درصد مدارس تهران قدمتی بالای ۴۰ تا ۵۰ سال دارند.

شعار سال: جبار کوچکی نژاد با بیان اینکه 25 تا 30 درصد مدارس تهران قدمتی بالای 40 تا 50 سال دارند، گفت: در برخی مناطق تهران با کمبود دانش‌آموز و در برخی دیگر با تراکم جمعیت مواجه هستیم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامیبا یادآوری اینکه تعداد دانش‌آموزان تهران روز به روز در حال افزایش است، افزود: از سویی تعداد دانش‌آموزان روستا ها و شهرهای کوچک در حال کاهش بوده و واضح و مشخص است که دولت در ساخت و سازها توجه بیشتری به مناطق محروم و روستایی داشتهو در واقع ساخت و ساز مدارس در تهران مغفول مانده است.

وی با تاکید بر ضرورت تامین منابع لازم برای ساخت و تجهیز مدارس، از کمبود فضای آموزشی در پایتخت انتقاد کرد و ادامه داد: با منابع موجود نمی‌توان تجهیز، ساخت و نوسازی مدارس را تحقق بخشید و باید با تامین منابع لازم و کمک خیرین مدرسه‌ساز در جهت ساخت مدارس در کلان شهرها به ویژه پایتخت اقدام کرد.

این نماینده مردم در مجلس دهمبا انتقاد از اینکه به دلیل نبوددانش‌آموز برخی از مدارس در روستاها و شهرهای محروم تعطیل شده‌اند، تصریح کرد: در حال تدوین طرحی تحت عنوان فروش مدارس روستایی خالی از دانش آموز و هزینه کرد منابع آن برای ساخت و تجهیز مدارس در شهرها هستیم.

نماینده مردم رشت در مجلس دهمبا بیان اینکه خیرین مدرسه ساز نقش موثری در ساخت و تجهیز مدارس داشته‌اند، گفت: سال گذشته خیرین حدود یک هزار میلیارد تومان برای ساخت مدارس کمک کردند.

نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، افزود: انتظار می‌رود خیرین مانند همیشه همکاری مناسبی را برای ساخت و تجهیز مدارس داشته باشند و از سویی دولت نیز باید بودجه بیشتری را به این امر اختصاص دهد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ 12 تیر 97، کد مطلب: 391490: www.icana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
0
ا.ح75
بازسازی این مدارس هزینه های بسیاری را برای دولت به ارمغان خواهدآورد
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
0
ا.ح75
اگر این مدارس از همین الان با سازی نشود در آینده مشکلات زیادی را برای دانش آموزان و سایر کارکنان مدارس به وجود خواهد آورد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
0
خوب کی میخواد این چیزا رو به فکرشون باشه
بهشون رسیدگی کنه؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین