پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۸۸۵
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس لرستان گفت: از مجموعه اعتبارات تخریب و بازسازی مدارس کشور که حدود ۲۷ میلیارد تومان است، ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان جذب لرستان شده است.
شعار سال: مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس لرستان گفت: از مجموعه اعتبارات تخریب و بازسازی مدارس کشور که حدود ۲۷ میلیارد تومان است، ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان جذب لرستان شده است.

محمد چگنی گفت: سال 96 خیران مدرسه ساز 12 میلیارد و 500 میلیون تومان تعهد در لرستان داشتند که از این مقدار 11 میلیارد و 509 میلیون تومان تامین شد.

وی افزود: بر این اساس خیرین مدرسه‌ساز لرستان توانستند رتبه دوم را در زمینه عمل به تعهدات خود در سطح کشور کسب کنند و امسال نیز پیش‌بینی می‌شود به میزان سال قبل تعهد ایجاد شود.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان عنوان کرد: همچنین از مجموعه اعتبارات تخریب و بازسازی مدارس کشور که حدود 27 میلیارد تومان است، 8 میلیارد و 300 میلیون تومان جذب لرستان شد.

چگنی بیان کرد: از محل قانون مالیات‌ بر ارزش افزوده نیز 37 میلیارد تومان سهم استان لرستان بود که توانستیم 9 میلیارد و 200 میلیون تومان از این مبلغ را جذب کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 28 اردیبهشت 1397، کدخبر: 623964 ، www.ilnanews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین