پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۴۰۱
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
استاندار خراسان جنوبی از امضای تفاهم‌نامه مشترک همکاری با بنیاد برکت خبر داد و گفت: با امضای این تفاهم‌نامه بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان در بخش‌های اشتغال خانگی، توسعه روستایی، مدرسه سازی و خدمات در این استان سرمایه گذاری و مشارکت می شود.

شعار سال: سیدعلی اکبر پرویزی عصر امروز در جمع معاونان و مدیران ستادی استانداری خراسان جنوبی اظهار داشت: امیدواریم این تفاهم نامه هرچه سریعتر با حضور مسئولان بنیاد برکت در استان به مرحله اجرا گذاشته شود.

وی بیان کرد: با پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده در دو ماه آینده با حضور مسئولان کشور، عملیات اجرایی راه‌ آهن استان آغاز می شود.

وی به پیگیری های صورت گرفته اشاره کرد و افزود: توسعه بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان نهبندان به 64 تختخوابی و نیز تکمیل مرکز بهداشتی ودرمانی شهرستان خوسف از برنامه‌های امسال وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان است.

استاندار خراسان جنوبی رفع مشکلات مربوط به پروژه پروده چهار طبس رامورد تاکید قرار داد و افزود: 90میلیون یورو تسهیلات ارزی مورد نیاز این پروژه تامین اعتبار شده و مجوز کمیسیون ماده 62 آن نیز اخذ شده است.

پرویزی با اشاره به تعطیلی کارخانه کک طبس افزود: با پیگیری هایی صورت گرفته 30 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برای این پروژه نیز نهایی شد و امیدواریم هرچه سریعتر این پروژه نیز وارد فاز اجرایی شود چرا که در این صورت خواهیم توانست در کنار آن سایر صنایع پایین دستی را نیز راه اندازی کنیم.

وی یکی از طرح‌های در دست اقدام دولت برای تأمین آب مورد نیاز استان را استفاده از آب ژرف دانست و افزود: به منظور انجام مطالعات این طرح تفاهم نامه مطالعاتی مشترک سه جانبه ای بین استانداری خراسان جنوبی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت نیرو منعقد شده است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: براساس این تفاهم نامه مقرر شد 25 درصد از هزینه مطالعات این طرح توسط استان ، 25 درصد هزینه‌ها توسط معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور و 50 درصد هزینه ها نیز توسط وزارت نیرو و شرکت های تابعه این وزارتخانه تأمین و پرداخت شود.

پرویزی افزود: امید است نتیجه مطالعات مثبت بوده و زمینه حفر اولین چاه ژرف در استان فراهم شود که در صورت اجرایی شدن این کار نیاز آبی استان در حوزه های شرب، صنعت و خدمات تأمین شده و مشکلی از این بابت نخواهیم داشت.

استاندار خراسان جنوبی با قدردانی از تلاش های فرمانداران و بخشداران در برگزاری مناسب انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری بیان کرد: همه باید از تمام فرصت‌ها و امکانات موجود برای خدمت به مردم استفاده کنند و هیچ فرصتی در این زمینه نباید از دست رفته و یا به خاطر برخی حواشی وقت و انرژی مسئولان هدر رود.

وی بر توزیع اعتبارات شهرستانی براساس دستوالعمل ارائه شده توسط فرمانداران تاکید کرد و افزود: اعتبارات استان از محل سه درصد نفت افزایش داشته و در حوزه های عمرانی نیز ظرف چند روز آینده تخصیص های اولیه داده خواهد شد.

پرویزی با تاکید بر حضور مدیران دستگاه های اجرایی در شهرستان‌های استان، گفت: این موضوع باید با هماهنگی فرمانداران به انجام برسد تا بتوان از سفرهای انجام شده در زمینه حل مشکلات اجرایی شهرستان‌ها و نیز گره گشایی از مشکلات مردم صورت گیرد.

استاندارخراسان جنوبی با بیان اینکه پرهیز از برنامه های تکراری و نیز پراکنده کاری در هفته دولت باید در دستور کار قرار گیرد افزود: باید از ظرفیت ایجاد شده در هفته دولت باید نهایت استفاده را برای تبیین خدمات و اقدامات دولت در بخش‌های مختلف برد.

پرویزی، بابیان اینکه نگهداشت جمعیت در روستاها و شهرهای کوچک از مهمترین اولویت های کاری دولت است افزود: دستگاه های اجرایی ازجمله راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اداره کل اوقاف وامور خیریه، بنیاد مستضعفان و نهادهای مشابه باید همکاری و تعامل بیشتری با مردم داشته باشند تابتوان در زمینه تثبیت جمعیت و حل مشکلات ملکی مردم در مناطق روستایی اقدامات بهتر و جدی تری به انجام رساند.

وی پرهیز از ورود مسئولان به حواشی مربوط به انتصابات را مورد تاکید جدی قرار داد و افزود: عزل و نصب مدیران علاوه بر اینکه یک حق قانونی است یک اقدام مرسوم و متداول اداری است و این موضوع نباید موجب ایجاد حاشیه برای مسئولان شده و وقت و فرصت خدمت را از آنها سلب کند.

استاندار خراسان جنوبی رعایت حرمت افراد در عزل و نصب را مورد تاکید قرار داد و افزود: هرمسئولی در هر بخشی که حضور دارد تا زمانی که در آن پست قرار دارد باید احترام شده و مورد حمایت مسئولان باشد و هر زمان نیز که تصمیم بر کنار رفتن وی شد باید با تکریم و احترم اداری این موضوع اجرایی شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 3 مرداد 96، کد مطلب: 1474519:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین