پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۴۹۶
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۳
استاندار خراسان جنوبی گفت: "خدمت به مردم" به عنوان یک اعتقاد قلبی مورد توجه مسئولان خراسان جنوبی قرار گیرد و مسئولان استان از فرصتی که برای خدمت در اختیارشان قرار گرفته به درستی استفاده کنند.

شعار سال: سید علی‌اکبر پرویزی امروز و همزمان با اولین روز از هفته دولت در مراسم غبارروبی مزار شهدای بیرجند اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر در مدت کوتاه مدیریت خود تنهابه خدمت به مردم اندیشیده و در این راه از تمام هستی خود گذشتند.همه مسئولان باید این شهیدان را الگوی عملی خود قرار داده و با خلوص و اعتقاد قلبی خدمت به مردم را باور داشته و بدون کوچکترین گلایه و منتی در این مسیر مقدس تلاش کنند.

استاندار خراسان جنوبی،خلوص و صداقت را رمز محبوبیت شهیدان رجایی و باهنر دانست و تصریح کرد: امروز شهیدان ناظر اعمال و گفتار مسئولان هستنداز این رو نباید کاری کنیم که مدیون خون آنها بوده و از فرصتی که خداوند متعال در اختیار مسئولان برای خدمت به مردم قرار داده به درستی استفاده کنیم.

پرویزیبا بیان اینکه تمام خواسته‌های مردم به حق و درست استگفت: شهداء برای حفظ و تقویت نظام مقدس اسلامی از همه هستی خود گذشتند و امروز ما وارث خون پاک آنها هستیمپس باید آن را پاس داشته و در جهت صیانت از آرمان‌های والای شهدا و حفظ و حراست از آنها با تمام وجود در عرصه خدمت رسانی به مردم حضور داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم باید به عنوان یک اعتقاد قلبی مورد توجه قرار گیردافزود: با توجه به گستردگی مشکلات و نیازمندی‌هایی که وجود دارد اگر حل و فصل مشکلات در قالب‌و چارچوب‌های اداری دنبال شود نمی‌توان به نتیجه مورد نظر دست یافت.

استاندار خراسان جنوبی گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین خدمات و اقدامات دولت در حوزه‌های مختلف است که خدمات و اقدامات صورت گرفته باید به نحو مطلوب اطلاع رسانی شود و در صورتی که مشکلی وجود دارد باید صادقانه و به دور از عوام فریبی با مردم درمیان گذاشته شود.

پرویزی با بیان اینکه نباید ناامیدی ویاس در جامعه تزریق شود افزود: ذکر خدمات صورت گرفته موجب ایجاد امیدواری و نشاط در جامعه شده و مردم را به آینده نظام، حاکمیت و کشور امیدوار می‌کند و این مهمترین وظیفه مسئولین در شرایط فعلی است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار شهریور 96، کدمطلب:1500586، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین